Gjest janne-1-2-3-4 Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Hørt om noe som heter "femagis, breast firming cream" på internett, og det er en ting jeg lurer på. Ville du ha frarådet dette produktet? Tror du det kan være farlig/ dårlige bivirkninger, eller tror du kun at produktet ikke virker? Tenker du kanskje trenger å vite ingrediensene, derfor skriver jeg dem her; aqua, pueraria mirifica extract, soybean protein, kigelia africana extract, polysorbate-20, cetyl alcohol, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, sodium hydroxide, vitamin e, allantoin, sea weed, methylparaben, propylparaben, parfum. (ingrediensene står på engelsk.) Jeg kan gjerne si at jeg ikke har noen allergier eller hudsykdommer. På forskudd - takk for svar. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Spar pengene til en tur på tivoli istedet. Dersom denn kremen hadde virket, så hadde privatsykehusene neppe hatt et alternativ som heter brystløft/silikon på lista! ;o) 0 Siter
RedakTom Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Uansett feil forum. Hører til i Allmenn denne. 0 Siter
Gjest another user Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Ikke tro på sånne ting. Eneste som blir slankere og penere er pengeboka di. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.