Gå til innhold

NHD: 8 uker etter doseøkning Cipralex -

Anbefalte innlegg

Skrevet

PANG! I går følte jeg meg plutselig bedre. I dag er jeg enda bedre. Svimmelhet og kvalme er bare så vidt til stede, men forventer at denne forsvinner ganske fort. Ellers så kanskje jeg er bipolar uten at jeg vet det. Men da er i så fall de depressive episodene mye lengre enn de maniske. Føler meg ikke manisk, men full av tiltakslyst. Energien mangler litt enda, men tar ett skritt om gangen.

Videoannonse
Annonse
Gjest another user
Skrevet

Jeg tror det for mange tar så lang tid før SSRI virker. Du kan jo kanskje være litt obs på mani da siden du blir sånn plutselig bedre. Ellers synes jeg du skal lene deg bakover og nyte det å ha det bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...