tjohei Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har vært på qi-gong tre ganger nå. Jeg føler at jeg har godt av timene. Føler jeg får bedre kontakt med kropp og følelser. Noen her som har erfaring med qi-gong og tai chi? Har dere fått det bedre etterhvert psykisk? 0 Siter
Melba1365380968 Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg har masse erfaring med at yoga hjelper for hele skrotten min, inkludert topplokket! Jeg har prøvd tai chi og qi-gong, men det ble litt feil for meg. Yoga, derimot... Det gjelder vel bare å prøve seg fram til man finner noe man liker. 0 Siter
tjohei Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg har masse erfaring med at yoga hjelper for hele skrotten min, inkludert topplokket! Jeg har prøvd tai chi og qi-gong, men det ble litt feil for meg. Yoga, derimot... Det gjelder vel bare å prøve seg fram til man finner noe man liker. Jeg liker også yoga. Har yogadvd, men synes det er lettere å praktisere qi-gong og tai chi siden det ikke krever så mye. 0 Siter
Angustia Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg, mange av mine kolleger og venner samt andre jeg veit om har hatt stor nytte av Qi-gong og Tai-Chi for ulike tilstander og lidelser. Sikkert avhengig av innstilling, men det er tross alt en behandlingsform som har eksistert og "overlevd" i årtusener. Ingen bivirkninger heller; vel verdt et forsøk :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.