Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på qi-gong tre ganger nå. Jeg føler at jeg har godt av timene. Føler jeg får bedre kontakt med kropp og følelser. Noen her som har erfaring med qi-gong og tai chi? Har dere fått det bedre etterhvert psykisk?

Videoannonse
Annonse
Melba1365380968
Skrevet

Hei!

Jeg har masse erfaring med at yoga hjelper for hele skrotten min, inkludert topplokket! Jeg har prøvd tai chi og qi-gong, men det ble litt feil for meg. Yoga, derimot... Det gjelder vel bare å prøve seg fram til man finner noe man liker.

Skrevet

Hei!

Jeg har masse erfaring med at yoga hjelper for hele skrotten min, inkludert topplokket! Jeg har prøvd tai chi og qi-gong, men det ble litt feil for meg. Yoga, derimot... Det gjelder vel bare å prøve seg fram til man finner noe man liker.

Jeg liker også yoga. Har yogadvd, men synes det er lettere å praktisere qi-gong og tai chi siden det ikke krever så mye.

Skrevet

Jeg, mange av mine kolleger og venner samt andre jeg veit om har hatt stor nytte av Qi-gong og Tai-Chi for ulike tilstander og lidelser.

Sikkert avhengig av innstilling, men det er tross alt en behandlingsform som har eksistert og "overlevd" i årtusener. Ingen bivirkninger heller; vel verdt et forsøk :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...