Gå til innhold

føflekk

Anbefalte innlegg

Gjest Amanda Finske
Skrevet

Jeg har en rødt litt utstikkene føflekk midt på skinnet mitt. Den er ikke så stor, men syns alikevel ekstremt godt. Dette er utrolig sjenerende og jeg bruker alltid å skjule den med håret mitt. Jeg har veldig lyst til å få fjernet denne føflekken, men hvordan gjør jeg det? Hvem tar jeg kontakt med og hvem metode er enklest og gir best resultat?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du tar kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre til en plastisk kirurg. Siden føflekken er i ansiktet, er det viktig at den fjernes av en spesialist. Den vil nok bli fjernet ved å skjære den bort. Det vil nok bli et ørlite arr, men det vil sikkert vises mye mindre enn føflekken du har nå, og være lett å dekke med sminke.

Skrevet

Først ble jeg litt usikker på hvor på skinnet ditt denne føflekken er, men så antok jeg ut fra resten av innlegget at den er på kinnet - stemmer det?

Du må uansett ta kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre.

Skrevet

Du tar kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre til en plastisk kirurg. Siden føflekken er i ansiktet, er det viktig at den fjernes av en spesialist. Den vil nok bli fjernet ved å skjære den bort. Det vil nok bli et ørlite arr, men det vil sikkert vises mye mindre enn føflekken du har nå, og være lett å dekke med sminke.

Du kan også ta direkte kontakt med en hudlege som kan fjerne en slik føflekk lett. Det gjorde jeg sist sommer med vellykket resultat!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...