Gjest Amanda Finske Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har en rødt litt utstikkene føflekk midt på skinnet mitt. Den er ikke så stor, men syns alikevel ekstremt godt. Dette er utrolig sjenerende og jeg bruker alltid å skjule den med håret mitt. Jeg har veldig lyst til å få fjernet denne føflekken, men hvordan gjør jeg det? Hvem tar jeg kontakt med og hvem metode er enklest og gir best resultat? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Du tar kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre til en plastisk kirurg. Siden føflekken er i ansiktet, er det viktig at den fjernes av en spesialist. Den vil nok bli fjernet ved å skjære den bort. Det vil nok bli et ørlite arr, men det vil sikkert vises mye mindre enn føflekken du har nå, og være lett å dekke med sminke. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Først ble jeg litt usikker på hvor på skinnet ditt denne føflekken er, men så antok jeg ut fra resten av innlegget at den er på kinnet - stemmer det? Du må uansett ta kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre. 0 Siter
Gjest Dido Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Du tar kontakt med fastlegen din, som kan henvise deg videre til en plastisk kirurg. Siden føflekken er i ansiktet, er det viktig at den fjernes av en spesialist. Den vil nok bli fjernet ved å skjære den bort. Det vil nok bli et ørlite arr, men det vil sikkert vises mye mindre enn føflekken du har nå, og være lett å dekke med sminke. Du kan også ta direkte kontakt med en hudlege som kan fjerne en slik føflekk lett. Det gjorde jeg sist sommer med vellykket resultat! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.