Gå til innhold

For sikkerhets skyld.(eller hva sier NHD?)

Anbefalte innlegg

Gjest EUPF58 og noe bekymret
Skrevet

Jeg har i årevis gått på Cipramil 20 mg,noe de fleste mener er en veldig svak dose.Seroqueller har jeg bare brukt i ca 3 mnd og har nå sluttet med.Da folk skremmer meg med hva som vil kunne skje,og det har vært 2 dødsfall blandt mine venner,blir jeg skremt.

Jeg hadde sluttet med CP for ca 1 mnd siden,men fikk veldig vondt i hodet.Jeg begynte på igjen med 10 mg og hodepinen forsvant.Nå har jeg etter en uke uten noen medisiner,begynt på igjen med 10 mg cp.Hva sier du NHD? Som du sa kan jeg ikke jobbe,og jeg er såpass ustabil i hømøret at jeg fabler om å bli huleboer.

Forsøker å bruke forskjellige nick,da jeg også føler at jeg har lært mye,selv bare etter 10 år som "psyk".Kan gi tips til de som ikke skjønner helt hva som skjer,og lurer på om de er "psyk". Hva kan skje om jeg slutter helt med 10 mg CP? Alle mine venner advarer meg og ber men kontakte min fastlege,hva sier du? Det er jo deilig å ha flere følelser igang,men til hvilken pris? Vil ikke bli sengeliggende i 3 mnd pga tåpeligheter!

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når det gjelder medisiner skal du lytte til to personer: Deg selv som vurderer fordeler og ulemper medisineringen har hatt på deg, og legen som har gitt deg medisinen. Andre skal du verken rådføre deg med eller høre på når de ikke kan dy seg for å komme med sitt syn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...