Gå til innhold

Venninne som gifter seg

Anbefalte innlegg

Gjest tralllala
Skrevet

Jeg har en venninne som gifter seg snart. Hun har ikke invitert noen venner i bryllupet bortsett fra forlover. Skal man gi gave selv om man ikke er invitert fordi det er en venn?

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis det var min venninne (definisjon: en jeg liker og som jeg er sammen med fra tid til annen), så ville jeg selvsagt hatt lyst til å gi gave?

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det synes jeg absolutt.

Jeg har da også gitt gave til venner som gifter seg og inviterer noen venner, men ikke meg.

Skrevet

Klart en skal gi gave til en venninne som gifter seg :)

Skrevet

Ja det synes jeg. Litt vin og konfekt, blomster, en vase, et eller annet for å minnes dagen, vennskapet eller andre fine ting.

Annonse

Skrevet

Ja, jeg/vi har gitt bryllupsgave til flere der vi ikke har vært invitert.

Gjest høstløv
Skrevet

Sønnen min giftet seg og det var over 100 inviterte gjester. Brudeparet fikk da gaver fra mange venner og familie som ikke var invitert.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Det er ikke noen regel for dette, men jeg ville ihvertfall ønsket å gi en gave. Ved to anledninger har jeg gitt gave uten å være i bryllupet, jeg har da levert gavene der middaen/feiringen skal skje.

Den første gangen hadde paret lagt ønskeliste på en bestemt butikk. Da jeg var der og spurte hvordan jeg skulle gjøre det praktisk sa den butikkansatte at det vanligste var at man leverte gavene til feststedet. I denne butikken tok de seg av sendingen (innenbys) av gaven.

Skrevet

Det hadde jeg gjort. I hvertfall om det er en ganske nær venn!

Gjest Gift og skilt og snart bestefar.
Skrevet

Tipper at hun har en ganske stor familie da.Og kanskje han også har det.Gi en gave du,men maks 1000 kr.Hadde du blitt invitert kunne du ga gitt noe dyrere.

Annonse

Gjest tralllala
Skrevet

Tipper at hun har en ganske stor familie da.Og kanskje han også har det.Gi en gave du,men maks 1000 kr.Hadde du blitt invitert kunne du ga gitt noe dyrere.

1000 kr! Det var da voldsomt mye. Når jeg giftet meg, med alle vennene invitert, så fikk jeg ingen så dyre gaver fra de…

Skrevet

1000 kr! Det var da voldsomt mye. Når jeg giftet meg, med alle vennene invitert, så fikk jeg ingen så dyre gaver fra de…

Enig i at det var voldsomt mye. Jeg hadde ikke gitt så dyr gave hvis jeg ikke var invitert.

Gjest Gift og skilt og snart bestefar
Skrevet

OK,hva med 500 da? mine barn får 500 kr til bursdag hver og til jul.Jeg har 2 barn og synes at de er verd 2000 kr året.Men vi snakker her bryllup og da bør man vel gi mer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...