Gjest Elextra Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Hvis det plutselig staar en kar paa soverommet her med en kniv over ungene mine, er jeg ganske sikkert paa at jeg ville forsoekt aa drepe. Om jeg hadde greid det er en annen sak. Jeg kunne aldri ha planlagt et drap. ''Jeg kunne aldri ha planlagt et drap.'' Selv ikke om du visste det måtte til for å redde ungene dine? 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ''Jeg kunne aldri ha planlagt et drap.'' Selv ikke om du visste det måtte til for å redde ungene dine? Trekker tilbake det jeg sa Jo, det kunne jeg nok. 0 Siter
Angustia Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 ''Jeg kunne aldri ha planlagt et drap.'' Selv ikke om du visste det måtte til for å redde ungene dine? ''Selv ikke om du visste det måtte til for å redde ungene dine?'' Hadde nok gått langt ift til barna, ja... Kunne sikkert drept også, fordi om dette ikke hadde løst noenting - snarere tvert imot.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.