Gå til innhold

Overdose tabletter

Anbefalte innlegg

Gjest Ikke meg selv i dag
Skrevet

Tok en overdose Lamictal tabletter i helgen som gjorde at jeg måtte på sykehuset i et par dager.Var på et sted mellom 100 og 150 tabletter a` 100 og 50 mg.Normalt har jeg gått på 500 mg pr dag.Nå nesten en uke senere er jeg fremdeles uopplagt,er tungpustet og svimmel og er vanskelig å gjøre noe som helst.Er dette helt normalt? At jeg bare må gi kroppen god tid til å komme seg igjen?Er vant til å gjøre mye og har kroppen i mye aktivitet så var bare uvant å ikke klare så mye.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når en nesten tar livet av seg selv, er det naturlig ta kroppen trenger mer enn en uke på å komme seg. Det tar så lang tid bare å få medisinnivået ned på normalt område.

Gjest fikk du dra hjem??
Skrevet

Fikk du lov til å bare dra hjem etter en overdose?

Er ikke rart kroppen ikke er helt seg selv enda. Det var jo endel tabletter og det tar tid før alt er tilbake som normalt.

Gjest ikke meg selv idag
Skrevet

Fikk du lov til å bare dra hjem etter en overdose?

Er ikke rart kroppen ikke er helt seg selv enda. Det var jo endel tabletter og det tar tid før alt er tilbake som normalt.

Var på sykehuset et par dager så fikk jeg tilbud om å være en plass i noen dager men valgte selv å dra hjem til foreldrene mine å være der.Så de har tatt vare på meg og har hatt kontakt med legen.

Føltes bedre for meg å være sammen med dem da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...