Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg fått snakket med fastlege. (og sånn noenlunde fått forklart hva som har hendt...både om min eks-samboer, og hva min far har gjort mot meg). Han skal sende en søknad til DPS for meg, og han har også kontaktet helsesøster og barnevernet. Så jeg skal få litt hjelp fremover med min sønn.

Så jeg tror jeg skal klarer meg. Det skal blik ok nå. For meg og min sønn! Jeg synes vi fortjener det nå. Faktisk!!!!

Det går egentlig nokså greit. Føler meg bare veldig rastløs, og må konstant gjøre et eller annet.(men dette går kanskje over...?). Men hovedsaklig så er jeg i grunnen veldig lettet over å være ute av det forholdet jeg var i. og det er i grunnen litt godt at alle "hemmligheter" endelig er ute!

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Gratulerer med godt arbeid og lykke til videre :-)

Skrevet

Dette ble jeg veldig glad for å høre:-)

Skrevet

En sommerklem fra meg. Gratulerer med ditt nye liv!

Skrevet

Du er en skikkelig tøffing.

Jeg er storligen imponert.

Ønsker deg alt godt i ditt nye liv. Håper du har gode støttespillere rundt deg.

Klem.

mvh

Skrevet

Gratulerer med godt arbeid og lykke til videre :-)

:)

Tusen takk!

Skrevet

Dette ble jeg veldig glad for å høre:-)

..Er litt stolt av meg selv nå... Må innrømme det! :)

Skrevet

Du er en skikkelig tøffing.

Jeg er storligen imponert.

Ønsker deg alt godt i ditt nye liv. Håper du har gode støttespillere rundt deg.

Klem.

mvh

Tusen takk for det!!!

er egentlig bare kjempeglad nå. Litt redd for alt nytt og ukjent som jeg kommer til å møte nå fremover, men nå er det allikevel ingen faktisk farer rundt meg... så derfor så tror jeg at det kommer til å gå bra. jeg SKAL klare dette!!!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...