Gå til innhold

Gruppeterapi, noe for meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jannhicke
Skrevet

Vil forresten også takke deg for at du ønsker å vite hvordan det går, tror jeg trenger noen som har tro på meg når mitt eget mot svikter meg.

Litt rart i grunn, men jeg føler du forstår meg og hva jeg sliter med selv om du ikke kjenner meg og at du bryr deg på et medmenneskelig grunnlag, ikke kun for sladder og dømmende syn slik jeg føler at personene rundt meg i RL gjør... Jeg trodde virkelig ikke at det fantes noen som meg, at jeg var helt håpløs og ikke verdt å hjelpe, men etter å ha hørt din historie ser jeg også at det er mulig å snu et liv, håper jeg også vil greie det.

Du minner meg mye om meg selv back then. :-) Og når jeg ser hvor motivert du er til å bli bedre, kan jeg ikke annet enn å puffe deg litt i gang. Jeg vet ikke om du har lest det, men jeg svarte i en annen tråd at jeg hadde diagnosen unnvikende pf. Jeg trodde heller ikke at det fantes noen andre som var like håpløse som meg. Da er det fint å kunne lese at det finnes andre som har hatt det sånn og som har klart å komme seg ut av isolasjonen.

Du virker kjempekoselig og jeg tror de på gruppen din vil komme til å like deg kjempegodt. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...