Gå til innhold

Angst

Anbefalte innlegg

Gjest Ladytron
Skrevet

Det nærmer seg eksamen igjen, og jeg føler på så mye angst... Får nesten ikke puste. Før ville jeg overspist, men jeg klart å lære meg av med det, det er ikke som før...

I bunnen av meg, er all denne angsten... For ikke å være bra nok, for ikke å klare meg, for å dø, for andre. Jeg kjenner det i halsen, i magen, i skuldrene... Alt tynger...

Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes så mye verre ting en kan oppleve enn å stryke på en eksamen...

Jeg hadde tre år på høgskole som gikk rett til helvete,,,, Men lever i beste velgående mens jeg betaler på et studielån på 170.000,

Lykke til :-)

Gjest Ladytron
Skrevet

Det finnes så mye verre ting en kan oppleve enn å stryke på en eksamen...

Jeg hadde tre år på høgskole som gikk rett til helvete,,,, Men lever i beste velgående mens jeg betaler på et studielån på 170.000,

Lykke til :-)

Det var en grei måte å få sagt det på rose23.

Jeg er litt redd for å stryke, men mest av alt er jeg redd for at jeg skal bli helt sprø av denne angsten... Det er så intenst... Står å ser ned i avgrunnen, på vaklende grunn. Føler ikke at ordene strekker til i dag...

Gjest Ladytron
Skrevet

Kun et litt kjedelig råd: Hold ut:-)

I tillegg fikk jeg assosiasjoner til Bjørn Eidsvåg sin sang : Aleina.

Se http://www.lyricsbox.com/bjorn-eidsvag-lyrics-aleina-2jvwf3z.html

Takk, hørte på sangen. Interessant tekst.

Ja, i bunn og grunn så er jeg nok alene med det her... Kan hente støtte her og der, men når eksamensdagen kommer er det jeg som må trå til... Håper det blir vårens store lettelse - kan iallefall se fram til den følelsen :) Det bygger seg opp og bygger seg opp til det store kaos... Og jeg vil så gjerne ha et utløp... Men mat, alkohol, medisiner - orker ikke... Må la kropp og psyke ordne opp i dette selv nå. Jeg vil så mye. Om jeg flykter hver gang det er noe, så kommer jeg aldri til å bli sterk, robust, stabil... Det er det som er drømmen - balanse... Hørte et bra sitat litt tidligere i dag: "The journey is better than the end" - deCervantes

Gjest Ladytron
Skrevet

Liten avsporing, men du vet ikke om den sangen finnes i lydversjon på nettet noe sted? Jeg lette som besatt for noen dager siden, men kunne ikke finne annet enn tekst...

Jeg fant den på spotify, hvis det er et alternativ...

Kan lastes ned her: https://www.spotify.com/no/get-spotify/go/open

Veldig bra program for å lytte til sanger på PC-en... Hvis du velger spotify open (som er gratis) kommer det litt reklame iblant, men det er utrolig mye musikk tilgjengelig der.

Gjest aannggsstt
Skrevet

Jeg fant den på spotify, hvis det er et alternativ...

Kan lastes ned her: https://www.spotify.com/no/get-spotify/go/open

Veldig bra program for å lytte til sanger på PC-en... Hvis du velger spotify open (som er gratis) kommer det litt reklame iblant, men det er utrolig mye musikk tilgjengelig der.

Takk, det tenkte jeg ikke på. Jeg har jo faktisk spotify.

Skrevet

Takk, hørte på sangen. Interessant tekst.

Ja, i bunn og grunn så er jeg nok alene med det her... Kan hente støtte her og der, men når eksamensdagen kommer er det jeg som må trå til... Håper det blir vårens store lettelse - kan iallefall se fram til den følelsen :) Det bygger seg opp og bygger seg opp til det store kaos... Og jeg vil så gjerne ha et utløp... Men mat, alkohol, medisiner - orker ikke... Må la kropp og psyke ordne opp i dette selv nå. Jeg vil så mye. Om jeg flykter hver gang det er noe, så kommer jeg aldri til å bli sterk, robust, stabil... Det er det som er drømmen - balanse... Hørte et bra sitat litt tidligere i dag: "The journey is better than the end" - deCervantes

Det høres ut som om du er svært villig til å stå i angsten, og det er kult å lese:-)

Lykke til gjennom en vanskelig fase!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...