Gå til innhold

Re: Tvangstanker av antidepressiva

Anbefalte innlegg

Gjest Mann født 1973
Skrevet

NHD: Jeg hadde et spørsmål ang. dette 01.06.10. Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bedre situasjonen? Selv om medisin av ulike slag ikke skulle ha utløst tankene har de utvilsomt gjort de værre heller enn mindre.

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om det er korrekt, må tiltaket være å slutte med all medisin. Du bør forsøke (meta)kognitiv terapi.

Gjest Mann født 1973
Skrevet

Om det er korrekt, må tiltaket være å slutte med all medisin. Du bør forsøke (meta)kognitiv terapi.

NHD.

Psykiateren som har tatt meg av alle medisinene etterhvert har vært inne på det samme, men frykter å ta bort det siste pga at han er redd for at jeg skal falle tilbake iht til depresjonen. Jeg skjønner jo at disse tankene er helt skrullete, men likevel blir jeg så redd. samtidig virker det som hodet mitt er sperret fra å tanke positive ting

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...