Gå til innhold

hvordan fungerer systemet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så rastløs og urolig...

noen spørsmål:

Hvor lag tid tar det fra søknad til DPS er sent, og før jeg får time?

Hva foregår i denne prossessen?

Hva slags behandlig trenger jeg egentlig?

Hva kan jeg forvente meg?

Hva bør jeg gjøre selv for at behandlingen skal fungere best mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene dine, de høres vanskelige ut. men kanskje du skulle finne deg et strikketøy og begynne å jogge eller noe? Fordi du høres stressa ut. Det har skjedd mye forandring rundt deg og sånn og du trenger kanskje noe praktisk å gjøre i ventetida:-)

Skrevet

Oj. Jeg har ikke svar på noen av spørsmålene dine, de høres vanskelige ut. men kanskje du skulle finne deg et strikketøy og begynne å jogge eller noe? Fordi du høres stressa ut. Det har skjedd mye forandring rundt deg og sånn og du trenger kanskje noe praktisk å gjøre i ventetida:-)

Ja...jeg er skikkelig rastløs, og rådløs... Og frustert! Har egentlig mest lyst til å legge på sprang, og aldri stoppe.. .Men, da ble veslegutt en liten hindring!

Skrevet

Ja...jeg er skikkelig rastløs, og rådløs... Og frustert! Har egentlig mest lyst til å legge på sprang, og aldri stoppe.. .Men, da ble veslegutt en liten hindring!

Det kan jeg forstå.

serenity777
Skrevet

Kommer ann på hvor akkutt det er. Og hvor mye ledig kapasitet de har.

Gjest heipådeisjokedorisei
Skrevet

bare du og behandler vet hva du trenger av behandling, individuelt hvor lenge du må vente på time, du skal vurderes og få vite når innen 30 virkedager altså 6 uker, du kan forvente deg å få hjelp til det du trenger hjelp til, du må være åpen og ærlig og samarbeidende.

Skrevet

Har prøvd det med å legge på sprang... Resulterte i to uker med gangesperre :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...