Gå til innhold

NHD: Tenk hvis...


Gjest ble plutselig så redd...

Anbefalte innlegg

Gjest ble plutselig så redd...

Har diskutert en sak med flere her. Det kan se ut som om jeg alene mener det jeg mener, mens alle andre mener det motsatte.

Tenk hvis mine meninger kan spores opp av terrorister, og så kommer dem for å ta meg og mine?

Hva kommer det av at jeg plutselig begynte å tenke sånn, tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sannsynligvis fordi det ikke er helt utenkelig. Du kan trøste deg med at du sannsynligvis står langt nede på prioriteringslista, men fanatiske gærninger er fanatiske gærninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ble plutselig så redd...

Sannsynligvis fordi det ikke er helt utenkelig. Du kan trøste deg med at du sannsynligvis står langt nede på prioriteringslista, men fanatiske gærninger er fanatiske gærninger.

Tror du dette var et tulleinnlegg fra min side?

Jeg er nok litt for impulsiv, og skrev dette fordi jeg faktisk ble kjemperedd og fikk slike tanker. Men nå er det på vei tilbake, heldigvis. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Tror du dette var et tulleinnlegg fra min side?

Jeg er nok litt for impulsiv, og skrev dette fordi jeg faktisk ble kjemperedd og fikk slike tanker. Men nå er det på vei tilbake, heldigvis. ;-)

''Tror du dette var et tulleinnlegg fra min side?''

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ble plutselig så redd...

''Tror du dette var et tulleinnlegg fra min side?''

Nei.

Nå ble jeg faktisk redd igjen. Så du mener det er sannsynlig at noen følger med på hva vi diskuterer her, og vil forsøke å spore opp folk med avvikende meninger fra dem selv og innhente dem? Ta dem, myrde dem?

Ja, ja. Takk for meg. Nå logger jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Nå ble jeg faktisk redd igjen. Så du mener det er sannsynlig at noen følger med på hva vi diskuterer her, og vil forsøke å spore opp folk med avvikende meninger fra dem selv og innhente dem? Ta dem, myrde dem?

Ja, ja. Takk for meg. Nå logger jeg av.

http://no.wikipedia.org/wiki/William_Nygaard_d.y.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ble plutselig så redd...

Vet egentlig ikke åssen jeg skal tolke svarene dine.

Men jeg har da iallefall ikke gitt ut noe under fullt navn da. Jeg anser egentlig (nå som jeg er meg selv igjen) at sannsynligheten for slike ting er svært, svært liten. Det kunne du kanskje ha svart, istedet for å nøre oppunder folks paranoia og bidra til mer frykt?

Nå var det heldig at det var meg du svarte slik, og ikke en som er "heltidsparanoid". Hos meg kommer paranoiaen kun som små flash på noen sekunder til noen minutter. Så får fornuften heldigvis igjen overtaket.

(Det kunne kanskje virke som om du drev litt gjøn med meg når du svarte slik du gjorde?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Vet egentlig ikke åssen jeg skal tolke svarene dine.

Men jeg har da iallefall ikke gitt ut noe under fullt navn da. Jeg anser egentlig (nå som jeg er meg selv igjen) at sannsynligheten for slike ting er svært, svært liten. Det kunne du kanskje ha svart, istedet for å nøre oppunder folks paranoia og bidra til mer frykt?

Nå var det heldig at det var meg du svarte slik, og ikke en som er "heltidsparanoid". Hos meg kommer paranoiaen kun som små flash på noen sekunder til noen minutter. Så får fornuften heldigvis igjen overtaket.

(Det kunne kanskje virke som om du drev litt gjøn med meg når du svarte slik du gjorde?)

Sannsynligheten er svært liten. Ekstremt liten. Men plutselig er det en eller annen religiøs gærning som får en ide om en eller annen krenkelse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ble plutselig så redd...

Sannsynligheten er svært liten. Ekstremt liten. Men plutselig er det en eller annen religiøs gærning som får en ide om en eller annen krenkelse......

:-)

Ha en god kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet egentlig ikke åssen jeg skal tolke svarene dine.

Men jeg har da iallefall ikke gitt ut noe under fullt navn da. Jeg anser egentlig (nå som jeg er meg selv igjen) at sannsynligheten for slike ting er svært, svært liten. Det kunne du kanskje ha svart, istedet for å nøre oppunder folks paranoia og bidra til mer frykt?

Nå var det heldig at det var meg du svarte slik, og ikke en som er "heltidsparanoid". Hos meg kommer paranoiaen kun som små flash på noen sekunder til noen minutter. Så får fornuften heldigvis igjen overtaket.

(Det kunne kanskje virke som om du drev litt gjøn med meg når du svarte slik du gjorde?)

Slapp av!

Forlagsdirektør William Nygård som publiserte "Sataniske Vers" er nok langt meir et opplagt mål enn en anonym DOL-debattant med ei anonym IP-adresse og dennes familie!

"De" har nok viktigere ting å bruke tida på; sov søtt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...