Gå til innhold

Irriterendes syke mannfolk!

Anbefalte innlegg

Gjest sier snart opp
Skrevet

Jobber på en mannsdominert arbeidsplass, og nå har jeg fått enkelte så langt opp i halsen at jeg har lyst å slutte. Det er de maktsyke. Gjør du en liten feil... så skal det smøres opp og ned i mente. Hvorfor greier enkelte ikke bare å gi beskjed om feilen i en enkel vennelig setning... ? Nei, det skal bannes og holdes en lang høylydt preken for den minste filleting.

Det er som de gjeter på noe å ta oss andre på hele tiden... Som regel driter de seg ut, for det er de som har tatt feil eller misforstått. Jeg har ikke brydd meg til nå. Er veldig trygg på min rolle og mine arbeidsoppgaver, men dette forsurer dagen min!

Videoannonse
Annonse
Gjest Draketemmeren
Skrevet

Pust dypt ut og inn. Mannfolk kan du ikke forandre.

Gjest harikkenickfortiden
Skrevet

Tror slik oppførsel kan slå begge veier. min mann jobber også på en mannsdominert arbeidsplass, og de har også et laboratorium der, som de sender prøver til. og gud hjelpe meg, hvis ikke prøvene er korrekt tatt, eller kommer akkurat på sekundet, da blir lab-dama sur! Hun blir sett på som ei skikkelig surt beist. Tror nok at det har noe med personlighet å gjøre.

Gjest sier snart opp
Skrevet

Tror slik oppførsel kan slå begge veier. min mann jobber også på en mannsdominert arbeidsplass, og de har også et laboratorium der, som de sender prøver til. og gud hjelpe meg, hvis ikke prøvene er korrekt tatt, eller kommer akkurat på sekundet, da blir lab-dama sur! Hun blir sett på som ei skikkelig surt beist. Tror nok at det har noe med personlighet å gjøre.

En periode jobbet jeg i et mindre ambulanseselskap med sju menn. Større sldrahøl og maken til baksnakking har jeg aldri opplevd. Hver gang noen gikk ut døren, ble det sagt noe negativt om vedkommende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...