Gå til innhold

Har tran kurert din depresjon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at både omega3/6/9 og vitamin D skal hjelpe mot depresjon. Jeg tok tran hver eneste dag frem til jeg fikk depresjon, og fortsatte med det frem til jeg ble satt på cipralex. Nå blir jeg dårlig hvis jeg tar tran/omega3-tilskudd av en eller annen grunn.

Jeg tror det er alt for store individuelle forskjeller til at man kan si at D-vitamin hjelper på generellt befolkningsgrunnlag.

Gjest kvinne 40 og noe
Skrevet

Hvis du er deprimert av mangel på D-vitamin, kan tilskudd av dette vitaminet hjelpe. Verre eller bedre er det ikke, slik jeg leser artikkelen. Så det er ikke humbug, men de fleste har vel nok vitaminer i kroppen til tross for depresjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...