Gå til innhold

Behandlingstilbud for selvskading?

Anbefalte innlegg

Gjest frustrert selvskader
Skrevet

Hei Nils Håvard Dahl. Jeg lurer på om du vet om noen avdelinger i Norge som spesialiserer seg på behandling av selvskading (og spiseforstyrrelser)? Helst begge samtidig da jeg føler at om jeg tar tak i en ting overtar den andre mestringsstretegien. Har noen ganger følelsen av at jeg er en blekksprut hvor hver arm symboliserer en dårlig mestringsmåte, det er sabla vanskelig å styre alle armene på en gang.. Jeg tror jeg har kommet til et punkt at jeg ikke klarer å "fikse" meg selv. Jeg vil veldig gjerne bli helt frisk, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Teorien er jo enkel, men praksisen er komplisert. Vet du også noe om ventetid på de ulike avdelingene. Jeg bor i Akershus, det har vel kanskje noe å si det også? Mvh en sliten jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge deler bunner vel av samme sug, angst eller hva en skal kalle det.

Gjest Nerda
Skrevet

Sentralsykehuset i Telemark har en slik avdeling. Dessverre kjenner ikke jeg til flere slike poster - og det har tidvis gjort meg like frustrert som deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...