Gå til innhold

Sex når man har blitt misbrukt.

Anbefalte innlegg

Gjest LaraKraft
Skrevet

Jeg har blitt utsatt for både voldtekt og overgrep for ganske lang tid tilbake. Da jeg var i et langvarig forhold klarte jeg ikke å nyte sex. Begynte ofte å gråte, fikk angstanfall og hadde aldri lyst.

Da forholdet tok slutt etter mange år oppdaget jeg at jeg har en seksualitet likevel. Nå har jeg en fast elsker som ikke kjenner til min fortid. Han vet ingenting og derfor behandler han meg ikke som et offer heller. Han forventer ikke at jeg skal bryte sammen.

Når kunnskapen og forventiningene til at jeg skal oppføre meg som et offer ble borte har jeg kjempestor sexlyst. Vi har det gøy i senga, eksperimenterer og gjør ting jeg aldri trodde jeg kunne like. Jeg har til og med begynt å onanere.

Jeg hadde bare lyst å dele denne erfaringen. For meg har nøkkelen til et godt seksualliv vært å ikke snakke om det jeg har opplevd, men heller tørre å være i øyeblikket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TAKK!!!!

Jeg ville bare si det! Den "metoden" har jeg ikke prøvd før!

Skrevet

Hyggelig å lese:-)

"metoden" fungerer for meg generelt i livet, men har ikke kommet inn i et forhold.

Skrevet

Dette er en metode som kan brukes på andre områder i livet også. Jeg tror det er en metode som heter mindfullness; vært til stedet i nuet og du vil få mer energi og større livsglede, istedenfor å hele tiden være i fortid eller fremtid med sine beskymringer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...