Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at noen mennesker bare bestemmer seg for å ha et bra liv. Jeg har selv en bestemor på 83 som alltid vil være med når vi spør henne. Kjempekoselig:-) (Men ho reiser ikke på lengre turer)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Forskjell på folk ja.. må bare misunne deg. Har en drage som sitter og dør martyrdøden for sjette år på rad.

Jeg selv er så redd for å ende som henne ovenfor barn og fremtidige svigerbarn at jeg planlegger å flytte meg selv til Marokko.. eller deromkring. For godt når den tid kommer! Og bytte navn!

''Har en drage som sitter og dør martyrdøden for sjette år på rad''

Huffda :-(

Skrevet

Min svigermor var helt håpløs. Hun døde da vi hadde vært gift i 4 år, men sønnen er en praktkar, han vil jeg ikke bytte ut, vi har vært gift i over 30 år.

Hehe, jeg har hatt to håpløse, og to håpløse mannfolk også.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg tror at noen mennesker bare bestemmer seg for å ha et bra liv. Jeg har selv en bestemor på 83 som alltid vil være med når vi spør henne. Kjempekoselig:-) (Men ho reiser ikke på lengre turer)

Hun er nå søt også da. Hun har så lyst til å bruke facebook, men forstår det ikke helt. Prøvde å vise henne i går forskjellen på å sende meldinger og å skrive på veggen.

Så i kveld fikk jeg en melding: Hei, dette forstår jeg ikke noe av. Jeg finner ingen send-knapp for å sende melding til deg *lol*

Skrevet

Hun er nå søt også da. Hun har så lyst til å bruke facebook, men forstår det ikke helt. Prøvde å vise henne i går forskjellen på å sende meldinger og å skrive på veggen.

Så i kveld fikk jeg en melding: Hei, dette forstår jeg ikke noe av. Jeg finner ingen send-knapp for å sende melding til deg *lol*

Da har du jammen ei fresk svigermor:-)

Må innrømme at jeg ikke bruker facebook selv. Ikke fordi jeg ikke får det til, men fordi tiden ikke strekker til. Da frykter jeg at "datatidtyven" skal stjele enda mer tid:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Må innrømme at jeg ikke bruker facebook selv. Ikke fordi jeg ikke får det til, men fordi tiden ikke strekker til. Da frykter jeg at "datatidtyven" skal stjele enda mer tid:-)

Jeg bruker mye mer tid på dol enn på facebook. Jeg bruker ikke så mye tid på facebook, men det er "kjekk å ha" ;-)

Skrevet

Jeg bruker mye mer tid på dol enn på facebook. Jeg bruker ikke så mye tid på facebook, men det er "kjekk å ha" ;-)

Ser vel for meg at jeg bør dit også når jentungen er stor nok til det. For å følge med litt liksom.

Gjest Elextra
Skrevet

''Må innrømme at jeg ikke bruker facebook selv. Ikke fordi jeg ikke får det til, men fordi tiden ikke strekker til''

Har mange venner som ikke er på FB av samme grunn. Jeg tenker at enten er de redd for å bli "avhengige" eller de er bare ikke interessert. Jeg er passe aktiv på FB, men jeg er ikke innom hver dag og sjelden mer enn 5 minutter i slenge/pr. dag. Så den helt store tidstyven er det ikke :-).

En kan lure på hvor effektive folk er i hverdagen når de synes en femminutters tidstyv får det hele til å tilte ;). Men antakelig er de bare ikke interessert, alle har jo fem minutter i ny og ne til noe de er litt nysgjerrige på.

Skrevet

''Må innrømme at jeg ikke bruker facebook selv. Ikke fordi jeg ikke får det til, men fordi tiden ikke strekker til''

Har mange venner som ikke er på FB av samme grunn. Jeg tenker at enten er de redd for å bli "avhengige" eller de er bare ikke interessert. Jeg er passe aktiv på FB, men jeg er ikke innom hver dag og sjelden mer enn 5 minutter i slenge/pr. dag. Så den helt store tidstyven er det ikke :-).

En kan lure på hvor effektive folk er i hverdagen når de synes en femminutters tidstyv får det hele til å tilte ;). Men antakelig er de bare ikke interessert, alle har jo fem minutter i ny og ne til noe de er litt nysgjerrige på.

Når jeg setter meg ned med noe som kan være interessant, så går tiden fryktelig fort. Tviler på at jeg hadde klart å sette meg ned 5 minutter.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...