Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for all støtte og oppmuntring. Skal si jeg ble fortvila da jeg skjønte at jeg ikke får noe som helst slags hjelp eller behandling før september. Alt av håp og vilje forsvant totalt. (og jeg har virkelig hatt troen på at alt kom til å endelig ordne seg for meg -og sønnen min nå). Alt raste totalt samme så fort jeg leste det brevet.

Kanskje jeg tar mot til meg å kontakter fastlege. Jeg kunne kanskje sendt en mail, eller noe? Skriftlig er så mye lettere for meg. Jeg tror ikke jeg kan klare meg "på egenhånd" frem til september, for å være helt ærlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke legen din tar i mot mail, så kan du bare printe ut det du skriver og sende det i posten. Håper du gjør det i dag. Jeg synes ikke du skal vente lenge på behandling, det er nødvendig at du får rask hjelp slik at du orker å ta deg av barnet ditt.

Skriv tydelig til fastlegen, slik at han skjønner hvor fortvilet du er.

Lykke til :-)

Skrevet

Hvis ikke legen din tar i mot mail, så kan du bare printe ut det du skriver og sende det i posten. Håper du gjør det i dag. Jeg synes ikke du skal vente lenge på behandling, det er nødvendig at du får rask hjelp slik at du orker å ta deg av barnet ditt.

Skriv tydelig til fastlegen, slik at han skjønner hvor fortvilet du er.

Lykke til :-)

Er enig med frosken.

Jeg pleier å skrive både til fastlege og til behandler. (De begge har mail som jeg kan skrive på). Om fastlegen din ikke har mail, så gjør som frosken sier og send et brev.

Hva med å printe ut det NHD skrev til deg også, om at de SKAL prioritere alenemødre med små barn? Og husk som frosken skriver, prøv å skriv tydelig så han/hun forstår at du trenger hjelp NÅ.

Masse lykke til.

Gode tanker fra

Gjest dagobert
Skrevet

Følg rådene fra NHD og andre. Men i tillegg vil jeg bare si at du må be om faste timer med din fastlege mens du venter. Det er nok mye enklere for deg hvis du får en ny time av legen hver gang du er der. Hva med time annen hver uke? Du må presisere at det er nødvendig og svært viktig med oppfølging av deg i denne vanskelige perioden du er inne i nå. Skriv alt det du trenger å si i et brev du gir til legen hvis du syns det er vanskelig å snakke. Lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...