Gå til innhold

Gå i butikken i bikini

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

''Hvis jeg hadde vært uføretrygdet så hadde dette vært utrolig sårende og det var vel intensjonen din?''

Ikke bare vil du bestemme at jeg ikke skal kunne delta i tråder, men du mener jaggu du kan bestemme hvem som rett til å føle seg såret også.

Ja du er sikkert såret på vegne av din mann siden du mener at jeg ikke forstår han. Jeg har dratt en del steder for "opplevelsens skyld", men siden jeg ikke er en mann har jeg ikke hatt råd til å betale noen for å dra med meg.

For all del slutt å prøve og heve deg over meg. Det blir bare mer og mer mislykket.

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• morsan

15

• Angustia

9

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Husk at man _blir_ faktisk litt børsten av litt sjampis mot tørsten!

Morsan, svar til deg havnet helt øverst. Som sagt, det går i surr her nå ;-)

Skrevet

Aldri i verden. Bikini brukes på stranda eller hvis jeg soler meg i hagen. Men jeg jobber i butikk, og det er ikke rent få som handler i bikini...

Gjest segunda
Skrevet

Nå rister jeg av latter her ;o)

Faktisk hadde jeg fortjent litt sjampis nå altså. Dette tar på ;o)

Ja du burde ha alle venninnene dine samlet rundt deg, men i motsetning til før i tiden så kaller du dem ikke Nusse, Dulle osv. Det var vestkanten før i tiden med overklassefruer med hushjelper for vasking, barnepass og matlaging.

Overklassen skåler i sjampagne, almuen i øl. Dette må du da ha fått med deg;-)

Gjest segunda
Skrevet

Sånn er det når man drikker for mye overklassesjampagne;-)

Skrevet

*sender Nickløs en edru-pille*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja du er sikkert såret på vegne av din mann siden du mener at jeg ikke forstår han. Jeg har dratt en del steder for "opplevelsens skyld", men siden jeg ikke er en mann har jeg ikke hatt råd til å betale noen for å dra med meg.

For all del slutt å prøve og heve deg over meg. Det blir bare mer og mer mislykket.

''Ja du er sikkert såret på vegne av din mann siden du mener at jeg ikke forstår han''

Unnskyld, men nå begynner jeg å bli så flirfull av denne diskusjonen. Det er jo egentlig helt tåpelig å fortsette dette her nå.

Men jeg forstår at du ikke forstår at han ønsket å ha med meg. Likevel er det nå slik at han ønsket det da.

Fordi om du ikke liker meg, så gjør han det vet du:-)

'' Jeg har dratt en del steder for "opplevelsens skyld", men siden jeg ikke er en mann har jeg ikke hatt råd til å betale noen for å dra med meg''

Det var firmaet han jobbet for som betalte reisen til hele familien frem og tilbake. Firmaet han jobbet for, betalte også skolepengene for ungene.

Se der, nå fikk du enda mer å irritere deg over ;-)

Skrevet

Nåja, man blir ikke akkurat mindre susete av å drikke Golden Power!! ;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja du burde ha alle venninnene dine samlet rundt deg, men i motsetning til før i tiden så kaller du dem ikke Nusse, Dulle osv. Det var vestkanten før i tiden med overklassefruer med hushjelper for vasking, barnepass og matlaging.

''Det var vestkanten før i tiden med overklassefruer med hushjelper for vasking, barnepass og matlaging''

Det minnet du meg på noe. Vaskehjelp ja. Det var det jeg skulle skaffe meg. Kunne tenke meg vaskehjelp jeg også. slik du har:-)

Jeg drikker begge deler, men foretrekker vin og Irich coffe. Bayles er også veldig godt.

Gjest segunda
Skrevet

''Ja du er sikkert såret på vegne av din mann siden du mener at jeg ikke forstår han''

Unnskyld, men nå begynner jeg å bli så flirfull av denne diskusjonen. Det er jo egentlig helt tåpelig å fortsette dette her nå.

Men jeg forstår at du ikke forstår at han ønsket å ha med meg. Likevel er det nå slik at han ønsket det da.

Fordi om du ikke liker meg, så gjør han det vet du:-)

'' Jeg har dratt en del steder for "opplevelsens skyld", men siden jeg ikke er en mann har jeg ikke hatt råd til å betale noen for å dra med meg''

Det var firmaet han jobbet for som betalte reisen til hele familien frem og tilbake. Firmaet han jobbet for, betalte også skolepengene for ungene.

Se der, nå fikk du enda mer å irritere deg over ;-)

Nei jamen er din mann flink;-) siden han ønsket så inderlig å ha deg med så betalte firmaet for hele familien. Ja ja du er godt gift, spesielt siden han ønsket å ha deg med og ikke heller tok elskerinnen. Jeg kan forstå at du er stolt.

Hva vil du med å fortelle meg dette? Jeg har ikke en mann og har aldri hatt som har hatt råd til å ta meg med på firmaets bekostning. Jeg er nok ikke alene om det.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, da går det helt gæærn`t ;-)

*ser bort på glasset med Pepsi max og later som det er sjampis*

Gjest segunda
Skrevet

''Det var vestkanten før i tiden med overklassefruer med hushjelper for vasking, barnepass og matlaging''

Det minnet du meg på noe. Vaskehjelp ja. Det var det jeg skulle skaffe meg. Kunne tenke meg vaskehjelp jeg også. slik du har:-)

Jeg drikker begge deler, men foretrekker vin og Irich coffe. Bayles er også veldig godt.

Ja du må da tro at jeg er ganske uvanlig siden du tror at jeg mottar uføretrygd og har vaskehjelp. Med mindre du tror at jeg har fysiske begrensninger som gjør det umulig for meg å vaske, ja det er noen slik og det håper jeg at du forstår. Det er ingen grunn til å harselere med slikt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

*sender Nickløs en edru-pille*

Kanskje det er antibiotikaen jeg går på? ;-)

Jeg har lungebetennelse og jeg har hatt det siden begynnelsen av mai uten å vite om det. Kolegaene mine sparket meg til bedriftslegen.

Jeg har jobbet hver dag i over en måned med lungebetennelse. Jeg er så flink, skjønner du ;-)

Ikke rart det går i surr nå!

Gjest segunda
Skrevet

Ja, da går det helt gæærn`t ;-)

*ser bort på glasset med Pepsi max og later som det er sjampis*

Du får sikkert mye medbør på dol siden du drikker pepsi max som almuen.

Skrevet

I allverden: hva har dette med bikini i butikken å gjøre?

Gjest segunda
Skrevet

I allverden: hva har dette med bikini i butikken å gjøre?

Nei si det. Det lurer jeg også på;:-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei jamen er din mann flink;-) siden han ønsket så inderlig å ha deg med så betalte firmaet for hele familien. Ja ja du er godt gift, spesielt siden han ønsket å ha deg med og ikke heller tok elskerinnen. Jeg kan forstå at du er stolt.

Hva vil du med å fortelle meg dette? Jeg har ikke en mann og har aldri hatt som har hatt råd til å ta meg med på firmaets bekostning. Jeg er nok ikke alene om det.

Det er ikke alle menn som har elskerinner, vet du slik din Iraner har. Men dette er helt vanlig for dem. De er ute etter ikke-muslimer da de er lettere tilgjengelige og noe vil alltids opprettholde det inntrykket.

Gjest segunda
Skrevet

Det er ikke alle menn som har elskerinner, vet du slik din Iraner har. Men dette er helt vanlig for dem. De er ute etter ikke-muslimer da de er lettere tilgjengelige og noe vil alltids opprettholde det inntrykket.

jaså så min iraner (det skrives med liten bokstav på norsk) har elskerinne. Og dette har du grunnlag for å skrive på hvilket grunnlag?

Jeg håper ikke det var din mann som ringte meg her en dag og lurte på om jeg var villig til å bli elskerinnen hans siden han var gift med en tørr og kjedelig hurpe som han ikke orket å skille seg fra. Spesielt i sengen var hun som en råtten tørrfisk. Han sa akkurat at han ble nødt til å ta henne med i et utenlandsopphold, men det var noe med familierelasjoner som jeg ikke forsto.

Jeg greide ikke å plassere dialekten hans, men mistenker at han prøvde å snakke med utenlandsk aksent for å heve seg selv.

Skrevet

Jeg er totalt utenforstående, men klarer ikke å dy meg:

''Nei jamen er din mann flink;-) siden han ønsket så inderlig å ha deg med så betalte firmaet for hele familien. Ja ja du er godt gift, spesielt siden han ønsket å ha deg med og ikke heller tok elskerinnen. Jeg kan forstå at du er stolt.

Hva vil du med å fortelle meg dette? Jeg har ikke en mann og har aldri hatt som har hatt råd til å ta meg med på firmaets bekostning. Jeg er nok ikke alene om det.''

Misunnelse kler ingen, og langt mindre personangrep og usakligheter :-(

Skrevet

''og ikke heller tok elskerinnen.''

Han spurte, faktisk, men jeg gadd ikke bli med. Har aldri likt varmen noe særlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...