Gå til innhold

Gå i butikken i bikini

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Jeg er totalt utenforstående, men klarer ikke å dy meg:

''Nei jamen er din mann flink;-) siden han ønsket så inderlig å ha deg med så betalte firmaet for hele familien. Ja ja du er godt gift, spesielt siden han ønsket å ha deg med og ikke heller tok elskerinnen. Jeg kan forstå at du er stolt.

Hva vil du med å fortelle meg dette? Jeg har ikke en mann og har aldri hatt som har hatt råd til å ta meg med på firmaets bekostning. Jeg er nok ikke alene om det.''

Misunnelse kler ingen, og langt mindre personangrep og usakligheter :-(

Elskerinnene er som regel misunnelige på konene. Har ikke du fått med deg det;-)

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• morsan

15

• Angustia

9

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''og ikke heller tok elskerinnen.''

Han spurte, faktisk, men jeg gadd ikke bli med. Har aldri likt varmen noe særlig.

*LOL*

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

jaså så min iraner (det skrives med liten bokstav på norsk) har elskerinne. Og dette har du grunnlag for å skrive på hvilket grunnlag?

Jeg håper ikke det var din mann som ringte meg her en dag og lurte på om jeg var villig til å bli elskerinnen hans siden han var gift med en tørr og kjedelig hurpe som han ikke orket å skille seg fra. Spesielt i sengen var hun som en råtten tørrfisk. Han sa akkurat at han ble nødt til å ta henne med i et utenlandsopphold, men det var noe med familierelasjoner som jeg ikke forsto.

Jeg greide ikke å plassere dialekten hans, men mistenker at han prøvde å snakke med utenlandsk aksent for å heve seg selv.

*lol*

Du skal få siste ord i diskusjonen. Nå har vi lagt oss så lavt begge to, at nå skal jeg forsøke å ta til fornuft å gi meg her ;-)

Skrevet

Klart det er en fysisk forskjell, det er ikke det som er poenget her...

Poenget er de følelsene man føler når man ikke får dekket seg til så mye man ønsker. De fleste av oss føler oss ubekvemme med tanken på å skulle gå i butikken i bh.. Og vi vi kan nok ganske sikkert regne med at noen av hijabbrukerne vil føle seg like ubekvemme uten hijab... Så med tanke på det psykiske vil nok dette være sammenlignbart. .

Hvor mye klær man faktisk har på seg har faktisk lite å si her... og det bør derfor tolereres at vi har forskjellig tålegrense..

Som det kom fram i hijabdebatten nedenfor bør man fokusere på andre ting enn selve plagget for å få bedret likestillingen , for hodeplagget er jo faktisk bare et klesplagg.

For ikke å snakke om de følelsene man får når man står i kassakø, klint inn i den hårete røde ryggen til en lett korpulent tysk turist i limegrønn speedo..

Så nei. Jeg foretrekker å ha på meg klær i butikken! Og etter å ha testet strandliv med ferdigammete slips og ræva herjet av tyngdekrafta! Mens man løper som en galning etter rabiate unger som hiver sand etter nevnte tysker! I to tøystykker på størrelse med lommetørklær.

Det UMULIG å plukke en treåring ned fra noens strandparasoll med en annen treåring sprellende under armen, uten å flagre de mørke skoger for allmenheten.

Dermed lærte jeg at sykkelbukse og sportsBH var mer hensynsfullt for mine medmennesker og ikke så slitsomt for meg.

Skrevet

For ikke å snakke om de følelsene man får når man står i kassakø, klint inn i den hårete røde ryggen til en lett korpulent tysk turist i limegrønn speedo..

Så nei. Jeg foretrekker å ha på meg klær i butikken! Og etter å ha testet strandliv med ferdigammete slips og ræva herjet av tyngdekrafta! Mens man løper som en galning etter rabiate unger som hiver sand etter nevnte tysker! I to tøystykker på størrelse med lommetørklær.

Det UMULIG å plukke en treåring ned fra noens strandparasoll med en annen treåring sprellende under armen, uten å flagre de mørke skoger for allmenheten.

Dermed lærte jeg at sykkelbukse og sportsBH var mer hensynsfullt for mine medmennesker og ikke så slitsomt for meg.

He he... synes jeg ser det for meg!

Har du tvillinger, forresten?

Skrevet

Nei si det. Det lurer jeg også på;:-)

OK, fortsetter å undres :-)

Skrevet

He he... synes jeg ser det for meg!

Har du tvillinger, forresten?

Ja det har jeg og. ;0)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Han spurte, faktisk, men jeg gadd ikke bli med. Har aldri likt varmen noe særlig.

;o)

Skrevet

Elskerinnene er som regel misunnelige på konene. Har ikke du fått med deg det;-)

Joda, gjett om ;-)

Skrevet

jaså så min iraner (det skrives med liten bokstav på norsk) har elskerinne. Og dette har du grunnlag for å skrive på hvilket grunnlag?

Jeg håper ikke det var din mann som ringte meg her en dag og lurte på om jeg var villig til å bli elskerinnen hans siden han var gift med en tørr og kjedelig hurpe som han ikke orket å skille seg fra. Spesielt i sengen var hun som en råtten tørrfisk. Han sa akkurat at han ble nødt til å ta henne med i et utenlandsopphold, men det var noe med familierelasjoner som jeg ikke forsto.

Jeg greide ikke å plassere dialekten hans, men mistenker at han prøvde å snakke med utenlandsk aksent for å heve seg selv.

''men mistenker at han prøvde å snakke med utenlandsk aksent for å heve seg selv''

Et velkjent triks for å fremstå som sofistikert!

Skrevet

Nå ler jeg meg kvekk ihjel :oD

Skrevet

''Jeg håper ikke det var din mann som ringte meg her en dag og lurte på om jeg var villig til å bli elskerinnen hans siden han var gift med en tørr og kjedelig hurpe som han ikke orket å skille seg fra. Spesielt i sengen var hun som en råtten tørrfisk. Han sa akkurat at han ble nødt til å ta henne med i et utenlandsopphold, men det var noe med familierelasjoner som jeg ikke forsto.''

Du skriver om deg selv igjen.

candyqueen_83
Skrevet

Nei jamen er din mann flink;-) siden han ønsket så inderlig å ha deg med så betalte firmaet for hele familien. Ja ja du er godt gift, spesielt siden han ønsket å ha deg med og ikke heller tok elskerinnen. Jeg kan forstå at du er stolt.

Hva vil du med å fortelle meg dette? Jeg har ikke en mann og har aldri hatt som har hatt råd til å ta meg med på firmaets bekostning. Jeg er nok ikke alene om det.

Du virker utrolig bitter og misunnelig nå.

candyqueen_83
Skrevet

Det er ikke alle menn som har elskerinner, vet du slik din Iraner har. Men dette er helt vanlig for dem. De er ute etter ikke-muslimer da de er lettere tilgjengelige og noe vil alltids opprettholde det inntrykket.

;O)

Gjest segunda
Skrevet

''Jeg håper ikke det var din mann som ringte meg her en dag og lurte på om jeg var villig til å bli elskerinnen hans siden han var gift med en tørr og kjedelig hurpe som han ikke orket å skille seg fra. Spesielt i sengen var hun som en råtten tørrfisk. Han sa akkurat at han ble nødt til å ta henne med i et utenlandsopphold, men det var noe med familierelasjoner som jeg ikke forsto.''

Du skriver om deg selv igjen.

Var det din mann?

Skrevet

Det er litt forskjell på å vise frem hele kroppen, og å vise frem håret da. Bryr meg midt i r**a hva folk i andre land gjør, men i Norge kan man forholde seg til det som er vanlig her.

Skaut er faktisk ganske vanlig i Norge.

Og uansett så er Norge et fritt land, så man slipper heldigvis å oppføre oss som vi er i Saudi Arabia, og bare gjøre det du mener er "vanlig".

Gjest Kayia
Skrevet

Ja du må da tro at jeg er ganske uvanlig siden du tror at jeg mottar uføretrygd og har vaskehjelp. Med mindre du tror at jeg har fysiske begrensninger som gjør det umulig for meg å vaske, ja det er noen slik og det håper jeg at du forstår. Det er ingen grunn til å harselere med slikt.

Oppfattet du det som harselering? Det gjorde ikke jeg. Du skrev jo på dol om hvor deilig det var å komme hjem til at vaskehjelpen hadde gjort rent for et par uker siden vettu:)

Gjest segunda
Skrevet

Oppfattet du det som harselering? Det gjorde ikke jeg. Du skrev jo på dol om hvor deilig det var å komme hjem til at vaskehjelpen hadde gjort rent for et par uker siden vettu:)

Nei jeg opplevde det ikke som harselering at vaskehjelpen ble nevnt. Jeg har vaskehjelp som kommer av og til når jeg ber om det og det selvom jeg bor alene.

Det jeg oppfatter som harselering det er kommentarer om at jeg må være uføretrygdet og motta penger fra staten, og de kommentarene skal få meg til å fremstå som nederst på rangstigen, lite tilregnelig osv. Jeg kunne ha vært uføretrygdet og da hadde jeg neppe hatt råd til vaskehjelp hvis jeg ikke hadde trengt det pga. fysiske funksjonshemninger.

Dette synes jeg er harselering og lite passende på medisinsk forum hvor mange har uføretrygd. Det skal ikke bli brukt som forklaring på hvor dumme mennesker er når noen er uenig og/eller forbannet på vedkommende.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei jeg opplevde det ikke som harselering at vaskehjelpen ble nevnt. Jeg har vaskehjelp som kommer av og til når jeg ber om det og det selvom jeg bor alene.

Det jeg oppfatter som harselering det er kommentarer om at jeg må være uføretrygdet og motta penger fra staten, og de kommentarene skal få meg til å fremstå som nederst på rangstigen, lite tilregnelig osv. Jeg kunne ha vært uføretrygdet og da hadde jeg neppe hatt råd til vaskehjelp hvis jeg ikke hadde trengt det pga. fysiske funksjonshemninger.

Dette synes jeg er harselering og lite passende på medisinsk forum hvor mange har uføretrygd. Det skal ikke bli brukt som forklaring på hvor dumme mennesker er når noen er uenig og/eller forbannet på vedkommende.

Dette var for å vise deg hvor sårende det er å bli satt i bås og spesielt når det brukes negativt.

En reaksjon på lang tids hersketeknikk fra din side.

Gjest segunda
Skrevet

Dette var for å vise deg hvor sårende det er å bli satt i bås og spesielt når det brukes negativt.

En reaksjon på lang tids hersketeknikk fra din side.

Prøv å tenke deg litt om og se hvor mye du kan såre med slike kommentarer uansett. Det finnes mange på dol som er uføretrygdet og de fortjener ikke denne hersketeknikken.

Jeg tror egentlig at jeg ville ha likt deg som person i RL, selvom du virker som utrolig opptatt av å forsvare deg hele tiden.

Du har det slik jeg oppfatter det bra med en mann som er glad i deg og du i han, flinke barn og god økonomi. Hva er viktigere enn det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...