Gå til innhold

Gå i butikken i bikini

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Du må jo være ei stor megge selv som ligger grinende våken ei hel natt og bombaderer en stakkars mann med meldinger bare fordi han ikke møtte i et møte.''

Næmmen nicklsheletia, da, det var jo _kerla_ som skrev de trådene, og ikke "segunda"....;-/

Men er ikke det samme person bak begge nicka?

• Svar 128
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

15

• morsan

15

• Angustia

9

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Prøv å tenke deg litt om og se hvor mye du kan såre med slike kommentarer uansett. Det finnes mange på dol som er uføretrygdet og de fortjener ikke denne hersketeknikken.

Jeg tror egentlig at jeg ville ha likt deg som person i RL, selvom du virker som utrolig opptatt av å forsvare deg hele tiden.

Du har det slik jeg oppfatter det bra med en mann som er glad i deg og du i han, flinke barn og god økonomi. Hva er viktigere enn det?

Det var til deg som et svar på det du har holdt på med og det handler ikke om uføretrygdede på dol. Jeg tror folk klarer å tenke det.

Det du egentlig sier her, er at det er greit og kalle meg høyklassemegge fordi jeg har det bra og du dårlig. Dermed skal jeg akseptere det.

Det er omtrent som en x-venninne sa, da sønnen min ble rundstjelt for til sammen 6000 kr. av hennes datter.

- Jammen vi er bare fattigfolk og dere er så rike. (noe som forøvrig ikke stemmer)

I det øyeblikket skjønte jeg at vennskapet var over.

Skrevet

Å? ;-)

Gjest segunda
Skrevet

Det var til deg som et svar på det du har holdt på med og det handler ikke om uføretrygdede på dol. Jeg tror folk klarer å tenke det.

Det du egentlig sier her, er at det er greit og kalle meg høyklassemegge fordi jeg har det bra og du dårlig. Dermed skal jeg akseptere det.

Det er omtrent som en x-venninne sa, da sønnen min ble rundstjelt for til sammen 6000 kr. av hennes datter.

- Jammen vi er bare fattigfolk og dere er så rike. (noe som forøvrig ikke stemmer)

I det øyeblikket skjønte jeg at vennskapet var over.

Jeg har det ikke dårlig, jeg har det bra. Ikke minst sammen med iraneren min som du har påstått at er utro, bare for å treffe meg på et eller annet vis.

Jeg har følelsen av at jeg har det bedre enn deg uten at jeg vet hvorfor.

Gjest segunda
Skrevet

Kanskje du burde tenke litt før du skriver slikt.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Jeg har det ikke dårlig, jeg har det bra. Ikke minst sammen med iraneren min som du har påstått at er utro, bare for å treffe meg på et eller annet vis.

Jeg har følelsen av at jeg har det bedre enn deg uten at jeg vet hvorfor.

Ingenting gleder mer :-)

Gjest segunda
Skrevet

Ingenting gleder mer :-)

Hæ nå forstår jeg ikke det du skriver????????

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg har faktisk gått til nærbutikken med bikini -overdel og sjal knyttet rundt livet...

Skrevet

Jeg har vært totalt gal og gjort dette i strandbutikker i syden. (For å kjøpe drikke/is)

Da har jeg strukket meg laaaaangt synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...