Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ''Ja, så du skal bruke et ord som de det gjelder anser som respektløst, i stedet for å bruke ordet "prostituert"? Hvorfor? Bare for å "gni det inn"? Kverulering? Kvinnehat?'' Har du trangt for det? Svar heller på spørsmålet. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ''Hvis du leser alt så ser du at de blir kalt jentene også av Liv Jessen. Det er det de blir kalt og det de kaller seg sjøl også.'' Ikke som yrkestittel. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei, men vanlig høflighet og normal tankegang tilsier at man da bruker "prostituert" i stedet for "hore", og så fortsetter videre. I din verden, fordi du har i likhet med mange andre gjort et ord på fire bokstaver til noe skittent og bedritent. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Ikke som yrkestittel. Jeg har svart. Det er en yrkestittel og et ord som ikke burde brukes som et skjellsord. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 I din verden, fordi du har i likhet med mange andre gjort et ord på fire bokstaver til noe skittent og bedritent. Nei, det ble gjort for tusenvis av år siden. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg har svart. Det er en yrkestittel og et ord som ikke burde brukes som et skjellsord. Det nytter svært lite så lenge det blir brukt slik av flertallet. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Nei, det ble gjort for tusenvis av år siden. På tide å tenke nytt? 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Det nytter svært lite så lenge det blir brukt slik av flertallet. Det sier mye om flertallet. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 På tide å tenke nytt? Vel, når du har fått resten av befolkningen til å gjøre det, kan du begynne å bruke ordet. Inntil da bør du vise mer respekt for dine medmennesker. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Det sier mye om flertallet. Vel, det er mulig, men du rammer de prostituerte når du bruker det. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Vel, når du har fått resten av befolkningen til å gjøre det, kan du begynne å bruke ordet. Inntil da bør du vise mer respekt for dine medmennesker. ''Inntil da bør du vise mer respekt for dine medmennesker.'' Jeg mangler ikke respekt for mine medmennesker. Men i denne debatten har to opptil flere ganger vist meg at du gjør det. Så følg ditt eget råd! 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Vel, det er mulig, men du rammer de prostituerte når du bruker det. Jeg ser ikke at jeg gjør det. Hore brukes ikke av meg som et skjellsord, men yrkestittel. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 ''Inntil da bør du vise mer respekt for dine medmennesker.'' Jeg mangler ikke respekt for mine medmennesker. Men i denne debatten har to opptil flere ganger vist meg at du gjør det. Så følg ditt eget råd! Jo, det gjør du når du bruker ord som du *VET* ikke er likt av dem du snakker til. Eller synes du det er greit at jeg kaller deg en "idiot", siden jeg "mener det godt"? 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jo, det gjør du når du bruker ord som du *VET* ikke er likt av dem du snakker til. Eller synes du det er greit at jeg kaller deg en "idiot", siden jeg "mener det godt"? Jeg snakker ikke til de, jeg omtaler de som en yrkesgruppe. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg snakker ikke til de, jeg omtaler de som en yrkesgruppe. Vel, er det OK at jeg omtaler din yrkesgruppe som "idiot", da? Så lenge jeg mener det godt, selvsagt. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg ser ikke at jeg gjør det. Hore brukes ikke av meg som et skjellsord, men yrkestittel. Vel, det blir oppfattet som et skjellsord. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Vel, er det OK at jeg omtaler din yrkesgruppe som "idiot", da? Så lenge jeg mener det godt, selvsagt. Du kan i ytringfrihetens navn sikkert kalle oss det du ønsker. 0 Siter
Gjest tripple Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Vel, det blir oppfattet som et skjellsord. Av deg og dine likesinnede som har gjort ordet til et skjellsord. 0 Siter
Sør Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Av deg og dine likesinnede som har gjort ordet til et skjellsord. Av gruppen det gjelder. 0 Siter
Gjest bare sånn på kanten Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Fordi de hvite der er late sofagriser som er vant til å ha mørkhudede tjenere til å gjøre alt for seg. De hvite er da ikke vant til å gjøre noe fysisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.