Gå til innhold

kan jeg få noen hjelp

Anbefalte innlegg

Gjest lubisney
Skrevet

hei. jeg har hatt smerte i hele kroppen i over 8 år.. muskel smerter. noen dager bare klarer jeg ikke komme meg opp av senga.. i august 09 mistet jeg synet på venstre øye i 18 dager.. jeg ble testet for ms, men de fant ikke noe. legen min finner ikke ut noe.. er det noe jeg kan gjøre. noen jeg kan kontakte.. jeg får ikke jobbet.. å siden legen ikke finner grunnen til smerten kan jeg helelr ikke få sykepenger. jeg er 24 år å vil så gjerne ut i jobb, men klarer ikke.. har prøvd å jobbe masse.. takk for svar på forhånd. hilsen en sliten og deprimert ung kvinne

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Er du ikke henvist til noen spesialister?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...