Gjest Amazoonas Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Så du ordentlig på den linken jeg ga deg før i kveld? jepp og jeg ble ikke så mye klokere 0 Siter
frosken Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 jepp og jeg ble ikke så mye klokere Som jeg påpekte så var psykiske lidelser og atferdsforstyrrelser kategorisert inn under kapittel fem, mens kapittel 6 inneholder det som er betegnet som sykdommer i nervesystemet. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 ''Jeg mener at psykisk syke mennesker ikke er i arbeide eller i studier, det er min oppfatning, de er sykemeldte og på uføretrygd og de sover til langt på dag. Hvis de ikke av andre grunner våkner tidlig og legger seg tidlig, men de sover mye.'' S: Nå er det ikke slik at det er du alene som definerer begrepet psykisk sykdom/lidelse. Hei! Jeg skrev aldri at jeg var alene om det! Heller ikke kalte jeg det noen definisjon! Til sist, ikke referert sa jeg, men oppfatningen kan være feil, det var en oppfatning ingen definisjon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.