Gjest wondering and wondering Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Er det noen tegn man kan være obs på når det gjelder psykose? Noe som skjer fysisk/psykisk? 0 Siter
Gjest hhhhhhhhhhhe Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg ble veldig obs på lyder da jeg ble psykotisk. Holdt på å bli gal av biler på tomgang, fuglekvittring... Var som en parabolantenne. 0 Siter
Gjest wondering and wondering Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Jeg ble veldig obs på lyder da jeg ble psykotisk. Holdt på å bli gal av biler på tomgang, fuglekvittring... Var som en parabolantenne. Overfølsom ovenfor lyder altså. Ble du overfølsom kroppslig også,f.eks klær som strammer,laken som er nuppete? 0 Siter
Gjest – hhhhhhhhhhhe Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Overfølsom ovenfor lyder altså. Ble du overfølsom kroppslig også,f.eks klær som strammer,laken som er nuppete? Nei... Først og fremst lyder, så steder med for mye folk og bevegelse. Inntrykkene ble for overveldenes... Til slutt begynte folk å stråle, sende ut dødlige vibrasjoner... Husker jeg satt på med en pleier på butikken... Da jeg trodde hun kjørte i 150 minst, sto det 60 på speedometeret. Merkelig følelse... Var mye osm var merkelig ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.