Angustia Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 For å presisere så har jeg ikke utdannelse innen psykiatri, men jeg jobber ofte tett sammen med psykiatere og diverse. Det heter tverfaglig samarbeid;-) Jeg har ingen helhetlig utdanning fra Norge, men har tatt kurs ved bl.a. universitetet. En av grunnene til at jeg har utdannet meg andre steder er at da jeg begynte i voksen alder så tok det mye lenger tid pga. blant annet ex.phil. Jeg hadde høyskoleutdanning fra før. Jeg har nå fått alt godkjent i Norge så det har lønnet seg. I tillegg mener jeg at det har gitt meg mere bredde i min utdanning at den er tatt i fire land. Høres spennende ut, og sikkert en kjempefordel å ha studert i forskjellige land! Jeg har heller ingen utdanning i psykiatri, kun jobbrelaterte kurs, men jobber likel tverrfaglig med ulike hjelpeinstanser. Godt at en god, gammeldags, brokete cand.mag. kan brukes til så mangt (i mitt tilfelle, altså) :-) 0 Siter
Angustia Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Høres spennende ut, og sikkert en kjempefordel å ha studert i forskjellige land! Jeg har heller ingen utdanning i psykiatri, kun jobbrelaterte kurs, men jobber likel tverrfaglig med ulike hjelpeinstanser. Godt at en god, gammeldags, brokete cand.mag. kan brukes til så mangt (i mitt tilfelle, altså) :-) Hmmmpf, skulle stå "likevel" i 2. avsnitt.... Sjøl en gammel cand.mag-grad lar seg lure av lumske skriveleifer :-/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.