Gå til innhold

skal!


bibben

Anbefalte innlegg

Så superhyggelig å se deg her igjen. I går gikk jeg forbi stedet utenfor dns og kjente duften av varm sjokolade og et lite snev av pisket krem. Jeg sendte deg mange tanker akkurat da :o)

Håper det er bra med deg!

God sommer, klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah! Så du er/var på rette siden av fjellene! Sjokoladeduften derfra er upåklagelig. :) Her går det nå opp og ned som det pleier, men livet blir stadig bedre!

Håper du har det bra! Vær snill med deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah! Så du er/var på rette siden av fjellene! Sjokoladeduften derfra er upåklagelig. :) Her går det nå opp og ned som det pleier, men livet blir stadig bedre!

Håper du har det bra! Vær snill med deg selv!

Takk gode skal!

Jeg har beundret fargeprakten og alt det frodige som preger byen. Lunsj på Cafe O vegg i vegg. Gode gjensyn med folk og steder som betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...