Gå til innhold

NHD: Hvor alvorlig synes du det er å...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du klart å legge deg ut med en relativt stor del av dols brukere, og nå også NHD. Det er rent facinerende.

På tide å gå litt i seg selv snart?

''På tide å gå litt i seg selv snart?''

segunda er og blir helt ko-ko, som et barn ville ha sagt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på psykiatri nå og det som diskuteres er ikke tull. Jeg vil gjerne frabe meg dine spydigheter her.

''Jeg vil gjerne frabe meg dine spydigheter her.''

Det er stort sett du som er spydig, og det gjelder på alle forum.

Gjest segunda
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1276519411' post='4379870]

''Det kan jeg prøve, men kan ikke love at jeg finner det. Jeg skal lete når jeg har bedre tid.''

Først kritiserer du NHD, og når han åpner opp får å se på det på nytt har du ikke tid. Det tar ikke mange minuttene å søke opp seg selv. Siden du har skrevet mange innlegg og vil du få mange treff dersom du søker på segunda. Men det går an å spesifisere søket og da tar det ikke lang tid. Så vet ikke helt om jeg kjøper historien din..

Dette er psykiatriforum, og jeg snakker om alvorlige ting. Hvorvidt du kjøper historiene mine treffer meg ikke siden det har ingenting med deg å gjøre. Jeg skrev aldri om slike ting under fast nick den gangen og det er rett og slett ikke enkelt, om ikke umulig å finne frem.

Skrevet

Dette er psykiatriforum, og jeg snakker om alvorlige ting. Hvorvidt du kjøper historiene mine treffer meg ikke siden det har ingenting med deg å gjøre. Jeg skrev aldri om slike ting under fast nick den gangen og det er rett og slett ikke enkelt, om ikke umulig å finne frem.

være hele dagen her har du tid til....

Gjest segunda
Skrevet

være hele dagen her har du tid til....

Nei det har jeg ikke tid til

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Jeg tror nok det må søkes på flere nick enn ett. Men det må hun uansett ordne selv.

Jeg har søkt på mitt faste nick. Jeg fikk opp alle innleggene jeg har skrevet, også de jeg hadde brukt annen signatur på.

Dersom dette innlegget eksisterer, klarer hun å finne det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...