proppen Skrevet 9. september 2001 Skrevet 9. september 2001 det bråker i inndre øret når jeg prater , spiser eller går på hardt underlag. er det sopp infeksjon på klaffen i øregangen fra halsen til øret, eller hva kan det være? det er 3 år siden det begynte. går nå på diett fra alt.medisiner. Det hjelper på annet i kroppen men ikke bråket. 0 Siter
Gjest Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrob Skrevet 12. september 2001 Skrevet 12. september 2001 Det kan hende at du har en kronisk oppsvulming av slimhinnene i ledningen mellom øre til nese. Det kan gi en slags tetthets og "klaffefølelse. Hvorvidt det har noe med sopp å gjøre er kanskje tvilsomt, men det går an å undersøke ved å ta en dyp nese og haslprøve og sende den til dyrkning i et bakteriologisk laboratorium. (Jeg tror ikke noe særlig på den soppen!) 0 Siter
hvo Skrevet 16. september 2001 Skrevet 16. september 2001 Vær snill å gi meg en oppskrift på en behandling som "garantert" virker mot Candida overvekst i tarmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.