Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Det er umulig for meg å finne tråden som jeg refererte til før i dag. Når jeg kjenner etter er jeg heller ikke sikker på at jeg ønsker å dra den frem her og ta sjanser på at noen harselerer med mine tidligere sexuelle problemer.

Ellers står jeg for det jeg har tidligere sagt.

Videoannonse
Annonse
Gjest tror hun husker tråden
Skrevet

Vet ikke om det betyr noe for deg, men jeg mener å huske den tråden som du refererer til. At det var en som klaget over seksuelle problemer som oppsto ved bruk av antidepressiva og at NHD mente at det var bedre å være depresjonsfri og ha seksuelle problemer enn å være deprimert og ikke ha seksuelle problemer.

Dersom du ikke brukte det samme nicket den gangen skjønner jeg at det blir vanskelig å finne tilbake til tråden.

Gjest segunda
Skrevet

Vet ikke om det betyr noe for deg, men jeg mener å huske den tråden som du refererer til. At det var en som klaget over seksuelle problemer som oppsto ved bruk av antidepressiva og at NHD mente at det var bedre å være depresjonsfri og ha seksuelle problemer enn å være deprimert og ikke ha seksuelle problemer.

Dersom du ikke brukte det samme nicket den gangen skjønner jeg at det blir vanskelig å finne tilbake til tråden.

Jeg brukte i hvert fall ikke dette nicket og helt sikkert engangsnick. Nå kan det godt være at flere har vært innom samme tema, men det du skriver stemmer.

Skrevet

Jeg brukte i hvert fall ikke dette nicket og helt sikkert engangsnick. Nå kan det godt være at flere har vært innom samme tema, men det du skriver stemmer.

hva er da problemet????

Gjest segunda
Skrevet

hva er da problemet????

jeg forstår ikke hva du spør om

Gjest Elextra
Skrevet

NHD venter nok i hvileløs spenning, så du bør lete litt til! :)

Gjest segunda
Skrevet

NHD venter nok i hvileløs spenning, så du bør lete litt til! :)

Javel

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Javel

Jeg kjenner ikke historien og hvem av dere som evt dro dette i gang. Fakta er i hvert fall at dere holder det ved like på en lite konstruktiv måte. Kan dere ikke slutte? Jeg liker det ikke.

Spill ikke uvitende og lat som om dere ikke vet hva jeg mener.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg kjenner ikke historien og hvem av dere som evt dro dette i gang. Fakta er i hvert fall at dere holder det ved like på en lite konstruktiv måte. Kan dere ikke slutte? Jeg liker det ikke.

Spill ikke uvitende og lat som om dere ikke vet hva jeg mener.

Jeg kan gjerne slutte med noe som jeg ikke vet hva er. Tråden startet jeg for å gi en opplysning.

Hvorfor kommer du med slike ovenifra og ned kommentarer?

Skrevet

Jeg kan gjerne slutte med noe som jeg ikke vet hva er. Tråden startet jeg for å gi en opplysning.

Hvorfor kommer du med slike ovenifra og ned kommentarer?

Jeg oppfatter at det er to fronter - du og dine motstandere. Dere er vedvarende spydige og ufine til hverandre. Det er selvsagt hardt (men modent) å være den part som slutter med dette.

Gjest segunda
Skrevet

Jeg oppfatter at det er to fronter - du og dine motstandere. Dere er vedvarende spydige og ufine til hverandre. Det er selvsagt hardt (men modent) å være den part som slutter med dette.

Jeg skulle ønske at du hadde brukt tiden din til å svare meg den gangen jeg prøvde å stille deg seriøse spørsmål. Og det noe annet enn jeg tar opp i denne tråden. Dette er en seriøs kritikk på din måte å svare på.

Kan du vise til anerkjennelser som psykiater for dine svar på dette forumet?

Skrevet

Jeg skulle ønske at du hadde brukt tiden din til å svare meg den gangen jeg prøvde å stille deg seriøse spørsmål. Og det noe annet enn jeg tar opp i denne tråden. Dette er en seriøs kritikk på din måte å svare på.

Det står deg fritt å bruke eller ikke bruke DOL.

Jeg mangler ikke spørsmål.

Gjest helt utrolig
Skrevet

Nhd sin jobb er også å holde styr på forumet. Hvis du og de du krangler med ikke holdt på som små kranglete barn ville han fått mer tid til å svare på spørsmål fra alle brukere. At voksne folk holder på slik er helt ufattelig synes jeg.

Gjest segunda
Skrevet

Det står deg fritt å bruke eller ikke bruke DOL.

Jeg mangler ikke spørsmål.

Ja det står meg fritt å bruke dol, og det står meg fritt å kritisere. Det jeg spurte om var om du kunne vise til anerkjennelser innenfor psykiatrien siden jeg har opplevd at dine kollegaer fnyser foraktelig av doktornline og lignende nettsider og kaller dem kvasi.

Gjest at det går ann
Skrevet

Ja det står meg fritt å bruke dol, og det står meg fritt å kritisere. Det jeg spurte om var om du kunne vise til anerkjennelser innenfor psykiatrien siden jeg har opplevd at dine kollegaer fnyser foraktelig av doktornline og lignende nettsider og kaller dem kvasi.

''og det står meg fritt å kritisere''

Samtidig som du bør følge de regler som gjelder på forumet.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

jeg forstår ikke hva du spør om

Utifra "tror hun husker tråden" er det en stor mulighet for at det er den du ikke klarer å finne. "tror hun husker tråden" skriver at det kan være flere som har skrevet om det samme. Hun gjengir innlegget og du svarer bekreftende på at det stemmer med det du skrev.

Slik jeg tolker "merkelige" er at ettersom "tror hun husker tråden" trolig har funnet aktuelt innlegg. Du har da muligheten til å vise innlegget, men velger likevel ikke å gjøre det.

Uten at jeg kan si noe sikkert så regner jeg med at dersom du henvender deg til "tror hun husker tråden" kan hun si hvor hun fant det, og/eller hvordan.

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1276557526' post='4380311]

Utifra "tror hun husker tråden" er det en stor mulighet for at det er den du ikke klarer å finne. "tror hun husker tråden" skriver at det kan være flere som har skrevet om det samme. Hun gjengir innlegget og du svarer bekreftende på at det stemmer med det du skrev.

Slik jeg tolker "merkelige" er at ettersom "tror hun husker tråden" trolig har funnet aktuelt innlegg. Du har da muligheten til å vise innlegget, men velger likevel ikke å gjøre det.

Uten at jeg kan si noe sikkert så regner jeg med at dersom du henvender deg til "tror hun husker tråden" kan hun si hvor hun fant det, og/eller hvordan.

Det er tydelig at segunda likevel ikke ønsker at den gamle tråden skal trekkes frem. Hvorfor hun da skriver et eget innlegg om saken vites ikke.

Skrevet

hva har han å gjøre med det????bli nå ferdig med det som skjedde for leeeenge siden eller oppsøk psykolog

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...