EnolaGay Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Det første du eliminerte? _Før_ svaret til Sør? Betyr det at mitt svar var det dårligste av alle? Strigråtende hilsen, Hehehehehe... Jeg har notert meg alle muligheter i alle fall, og føler meg bedre i dag. Middagen smakte kjøttkaker! Og ikke metallkaker. Foreløpig tenker jeg at det sikkert bare er forbigående. Og hvis ikke er vel legen uansett første sted med hele lista tenker jeg! Inkludert bestikket om det hjelper! :0) 0 Siter
ariadne Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hehehehehe... Jeg har notert meg alle muligheter i alle fall, og føler meg bedre i dag. Middagen smakte kjøttkaker! Og ikke metallkaker. Foreløpig tenker jeg at det sikkert bare er forbigående. Og hvis ikke er vel legen uansett første sted med hele lista tenker jeg! Inkludert bestikket om det hjelper! :0) Jeg har bare opplevd det i to sammenhenger: imovane innsovningsmedisin og cellegift. Begge deler ser ut til å være uaktuelt for deg, heldigvis! Men det er ubehagelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.