morsan Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Er det det som er in nå? *følger ikke med på neglakkmoten* Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Andre farger ) Lillafarger, og lysere grønne farger. 0 Siter
Gjest FineFingre Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Anbefaler deg å sjekke ut denne siden. http://neglelakkmani.com/ 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Alle andre farger enn blank, hvit, rosa- og rødtoner på neglelakk er heslig. Stort sett. 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Alle andre farger enn blank, hvit, rosa- og rødtoner på neglelakk er heslig. Stort sett. Rødtoner? Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Rødtoner? Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-) ''Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-) '' Hva!? *kikker ned på tåneglene mine* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Sort og grønn negllakk er bare SÅ 2008-2009!! ;P 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 jeg foretrekker naturlige farger, de går aldri av moten Fersken, lys rosa, fransk manikyr, blank neglelakk.... 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Alle andre farger enn blank, hvit, rosa- og rødtoner på neglelakk er heslig. Stort sett. Har hvite nå jeg. Men rødt? _Det_ er virkelig ikke pent. Jeg har en knallrød, pent brukt for å si det sånn ;-) Bare orange er verre. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 ''Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-) '' Hva!? *kikker ned på tåneglene mine* RØDT??! Jeg trodde du var mer oppdatert på motefronten enn som så ;-p 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Anbefaler deg å sjekke ut denne siden. http://neglelakkmani.com/ Det var en dårlig side. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 jeg foretrekker naturlige farger, de går aldri av moten Fersken, lys rosa, fransk manikyr, blank neglelakk.... Lys rosa og fransk manikyr er lekkert, synes jeg :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 RØDT??! Jeg trodde du var mer oppdatert på motefronten enn som så ;-p Haha, jeg varierer, men må generelt innrømme jeg ikke er veldig opptatt av moter i negllakk. Vanligvis har jeg vel en rød-brun-rosa lakk på tærne i sommerhalvåret, om jeg da ikke bare har perlemorsfarget. Men grønn eller sort går jeg uansett ikke med. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Sort og grønn negllakk er bare SÅ 2008-2009!! ;P ...sa brura. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ...sa brura. Brura, huh? Ha'kke peiling! Jeg bare vet at det argumentet pleier å slå i hjel enhver motekommentar. 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Haha, jeg varierer, men må generelt innrømme jeg ikke er veldig opptatt av moter i negllakk. Vanligvis har jeg vel en rød-brun-rosa lakk på tærne i sommerhalvåret, om jeg da ikke bare har perlemorsfarget. Men grønn eller sort går jeg uansett ikke med. Perlemorsfarget er en klassiker! Men i år har mange trendbutikkansatte (sikkert oppdaterte?), svart negllakk. Eller grønn. Den svarte ser helt satanistisk ut ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Brura, huh? Ha'kke peiling! Jeg bare vet at det argumentet pleier å slå i hjel enhver motekommentar. *haha* Jeg som trodde du var Norges eneste neglelakkexpert. Så feil kan man ta ;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Er det det som er in nå? *følger ikke med på neglakkmoten* Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-) Du er nok en trendsetter, morsan! Jeg brukte grønnmetallic negllakk i 2002-2003. Jeg må ha vært forut for min tid ;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Er det det som er in nå? *følger ikke med på neglakkmoten* Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-) ''Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-) '' Samme her! Husker hele venninnegjengen malte tåneglene grønne på en sørlandshytte en gang, det må enten ha vært sommeren 2000 eller 2003 (da jeg var på denne hytta)! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.