Gå til innhold

Mote: svart eller jadegrønn negllakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det det som er in nå? *følger ikke med på neglakkmoten*

Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-)

candyqueen_83
Skrevet

Andre farger :o) Lillafarger, og lysere grønne farger.

Skrevet

Alle andre farger enn blank, hvit, rosa- og rødtoner på neglelakk er heslig. Stort sett.

Skrevet

Alle andre farger enn blank, hvit, rosa- og rødtoner på neglelakk er heslig. Stort sett.

Rødtoner?

Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Rødtoner?

Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-)

''Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-)

''

Hva!?

*kikker ned på tåneglene mine*

Gjest Elextra
Skrevet

Sort og grønn negllakk er bare SÅ 2008-2009!!

;P

Gjest Dolores77
Skrevet

jeg foretrekker naturlige farger,

de går aldri av moten :)

Fersken, lys rosa, fransk manikyr, blank neglelakk....

Skrevet

Har hvite nå jeg. Men rødt? _Det_ er virkelig ikke pent. Jeg har en knallrød, pent brukt for å si det sånn ;-)

Bare orange er verre.

Skrevet

''Jeg trodde røde tånegler var selve definisjonen på "kjerring"? ;-)

''

Hva!?

*kikker ned på tåneglene mine*

RØDT??!

Jeg trodde du var mer oppdatert på motefronten enn som så ;-p

Skrevet

jeg foretrekker naturlige farger,

de går aldri av moten :)

Fersken, lys rosa, fransk manikyr, blank neglelakk....

Lys rosa og fransk manikyr er lekkert, synes jeg :-)

Gjest Elextra
Skrevet

RØDT??!

Jeg trodde du var mer oppdatert på motefronten enn som så ;-p

Haha, jeg varierer, men må generelt innrømme jeg ikke er veldig opptatt av moter i negllakk. Vanligvis har jeg vel en rød-brun-rosa lakk på tærne i sommerhalvåret, om jeg da ikke bare har perlemorsfarget. Men grønn eller sort går jeg uansett ikke med.

Skrevet

Sort og grønn negllakk er bare SÅ 2008-2009!!

;P

...sa brura.

Gjest Elextra
Skrevet

...sa brura.

Brura, huh?

Ha'kke peiling! Jeg bare vet at det argumentet pleier å slå i hjel enhver motekommentar. ;)

Skrevet

Haha, jeg varierer, men må generelt innrømme jeg ikke er veldig opptatt av moter i negllakk. Vanligvis har jeg vel en rød-brun-rosa lakk på tærne i sommerhalvåret, om jeg da ikke bare har perlemorsfarget. Men grønn eller sort går jeg uansett ikke med.

Perlemorsfarget er en klassiker! Men i år har mange trendbutikkansatte (sikkert oppdaterte?), svart negllakk. Eller grønn. Den svarte ser helt satanistisk ut ;-)

Skrevet

Brura, huh?

Ha'kke peiling! Jeg bare vet at det argumentet pleier å slå i hjel enhver motekommentar. ;)

*haha* Jeg som trodde du var Norges eneste neglelakkexpert. Så feil kan man ta ;-)

Skrevet

Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-)

Du er nok en trendsetter, morsan! Jeg brukte grønnmetallic negllakk i 2002-2003. Jeg må ha vært forut for min tid ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg brukte mye jadegrønn neglelakk på tærne for et par somre siden - betyr det at jeg er en trendsetter? ;-)

''

Samme her! Husker hele venninnegjengen malte tåneglene grønne på en sørlandshytte en gang, det må enten ha vært sommeren 2000 eller 2003 (da jeg var på denne hytta)! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...