Gå til innhold

Smerter i svelget

Gjest lille meg med sår hals

Anbefalte innlegg

Gjest lille meg med sår hals
Skrevet

Hei! Jeg har nettopp blitt frisk fra kyssesyken, som jeg har hatt i 4 månder. jeg var ikke veldig hardt rammet, men sleit litt med energi, hodepine osv. Men jeg har noen brennende smerter i halsen/svelget på venstre side som kan minne litt om halsbetennelse. Jeg får ganske ofte halsbetennelse og da pleier det også å følge med hvitt belegg på mandlene. Dette hvite belegge har jeg ikke nå, og mandlene er ikke spesielt hovene. Noen idee om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nerda
Skrevet

Jeg ville likevel gått til legen for å få sjekket det opp om det ikke gir seg. I og med at du fortsatt føler deg dårlig etter kyssesyken er det kanskje i seg selv grunn god nok til å snakke med en lege.

Sannsynligvis er det neppe noe skummelt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...