Gå til innhold

Optimist igjen...???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da håper og tror jeg ting ordner seg nå!

Sendte en mail til fastlege før helga. Fikk i går beskjed om at jeg har fått tildelt en behandler på DPS. I dag fikk jeg "innkallelse" til et møte mellom meg, fastlege, dps, psykiater, barnevernet og helsestasjonen. Så jeg er egentlig livredd for dette møte nå... Skjelver bare med tanken på det. (Bare håper jeg ikke blir så nervøs at jeg ikke får noe ut av det møte...). Men må allikevel si heldigvis, NÅ MÅ DET DA ORDNE SEG???

Helt ærlig så vurderte jeg å ta livet mitt i helga. Skjønte overhodet ikke hvordan jeg skulle få meg videre... Det følelse på mange måter som at jeg har blitt kastet inn i denne verden nå, i en alder av 29. Og jeg aner overhodet ikke hvordan jeg skal starte å leve. (Det at jeg har en sønn på 2, gjør jo ikke ting lettere... Men jeg blir jo veldig mer motivert nå da.! :)

Jeg tror det skal bli bra nå. (Orker ikke flere skuffelser ihvertfall!). Det må bli bra!!! Kan vel ikke bli verre uansett?!

Videoannonse
Annonse
Gjest ojenta
Skrevet

Høres bra ut at det ser ut til at dere har noen rundt dere nå - som er villige til å hjelpe deg og barnet ditt.

Tror og håper at det ordner seg med alt rundt deg nå, eksvimle

Skrevet

Dette ble jeg glad for å lese! Heldigvis ser det ut som om hjelpeapparatet er i ferd med å forstå at det er viktig at du og barnet ditt gis hjelp raskt.

Lykke til på møtet! Hvis du har lyst til å ha noen med deg på møtet - og har noen som kan være med - så kan du godt gjøre det:-)

Skrevet

Så flott at det begynner å skje noe.

Skriv en huskeliste til møtet. Fortell at du har med liste og si at det er viktig for deg å få tatt opp alt du har på listen. Kryss av etter som ting er dekket. Noter gjerne under møtet.

Å skrive en liste er en god måte å får tenkt igjennom hva du trenger og hva som er viktig for deg. Og ikke minst hva som bør komme først.

Lykke til.

mvh

Gjest Istapp
Skrevet

Det ordner seg nok. Lykke til med møtet :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...