Gå til innhold

Kroppen til "drømmemannen"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bør være ca. 180cm høy, ganske muskuløs og lite fett. Brun og med lite kroppshår. MMMmmmmm.....

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• 200eek

5

• Angustia

4

• Lillemus

3

• candyqueen_83

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest solfryd
Skrevet

Jeg har drømmekroppen, og jeg er stolt av den. Damer ser på meg mens de sikler, og jeg liker det.

Hehe, så fint for deg, da! ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Syns han er altfor tynn jeg.

''Syns han er altfor tynn jeg.

''

Han er vel ikke så tynn (selv om han er smal om livet :))? Er fra tidligere "vant" med langrennsgutter, jeg, og der kan du snakke tynn!

Skrevet

Ca 185 - 190, gjerne litt lengre hår, ikke kinnskjegg eller skjegg, kan ha bart hvis den er klippet sånn tøft og ikke bare er der som ei høysåte

Slank men ikke tynn, noe hår, muskler men bør ikke være muskelbunt, fast rompe, lange ben...himmel lange ben er sexy...ikke for store føtter, men virkelig ikke for små :S

Store, fine litt grove hender

Pene øyne, pent smil, hvite fine tenner, passe grov stemme,

Gjerne en ørering, og jepp....iallefall et par tatoeringer

Sikle, sikle, hikk.....og så kan vi fortsette neste kapittel med personlighet

Og jeg har forøvrig en halv slik mann ;)

''Og jeg har forøvrig en halv slik mann ;)''

Kan du ikke sende meg den andre halvdelen da ;-p

candyqueen_83
Skrevet

''Syns han er altfor tynn jeg.

''

Han er vel ikke så tynn (selv om han er smal om livet :))? Er fra tidligere "vant" med langrennsgutter, jeg, og der kan du snakke tynn!

Jeg liker menn med litt bredere kropper :o)

Agata1365381002
Skrevet

Hmm, jeg liker menn som er menn:) Ikke tynne eller slanke, aller helst kraftige, men kraftige over det hele, ikke tynne med stor mage. Hvis menn er kraftige all over, kan de gjerne bikke over mot litt tjukke for min del. Stocky er et godt engelsk ord for den mannekroppstypen jeg liker. Det må være litt å ta i!

Og så må han være sterk og mandig, veldig gjerne røff kroppsarbeidertype, ikke tynn og fisefin dressmann!!!! Hår på hodet eller ikke er et fett for meg. Kroppshår er kjekt, men ikke et must. Tatoveringer er ikke min greie, men litt går vel an. Og helt til i forrige uke ville jeg sagt at øreringer er helt ut, men etter å ha truffet en kjempekjekk type med øreringer, har jeg forandret mening, gitt!

Smileøyne må det være:) Og fint smil og tenner, brune røyketenner er UUUUUT! Jeg dater ikke røykere, min tenning styres mye av luktesansen, og jeg vil kjenne frisk mannelukt, ikke ekkel røyklukt (sorry, røykere!). Høyden? Der er jeg ganske fleksibel. Siden jeg er liten selv, passer de fleste høyder. Men opp mot 2 meter blir litt problematisk, jeg liker å kline i stående posisjon, hehe!

Og så er jeg 100% ening med den som sa at hun ble pratet til sengs. Me too! Det er til syvende og sist der det ligger (so to speak).

Arghh! Jeg vil ha en mann NÅ! (Er ufrivillig singel...)

candyqueen_83
Skrevet

Hmm, jeg liker menn som er menn:) Ikke tynne eller slanke, aller helst kraftige, men kraftige over det hele, ikke tynne med stor mage. Hvis menn er kraftige all over, kan de gjerne bikke over mot litt tjukke for min del. Stocky er et godt engelsk ord for den mannekroppstypen jeg liker. Det må være litt å ta i!

Og så må han være sterk og mandig, veldig gjerne røff kroppsarbeidertype, ikke tynn og fisefin dressmann!!!! Hår på hodet eller ikke er et fett for meg. Kroppshår er kjekt, men ikke et must. Tatoveringer er ikke min greie, men litt går vel an. Og helt til i forrige uke ville jeg sagt at øreringer er helt ut, men etter å ha truffet en kjempekjekk type med øreringer, har jeg forandret mening, gitt!

Smileøyne må det være:) Og fint smil og tenner, brune røyketenner er UUUUUT! Jeg dater ikke røykere, min tenning styres mye av luktesansen, og jeg vil kjenne frisk mannelukt, ikke ekkel røyklukt (sorry, røykere!). Høyden? Der er jeg ganske fleksibel. Siden jeg er liten selv, passer de fleste høyder. Men opp mot 2 meter blir litt problematisk, jeg liker å kline i stående posisjon, hehe!

Og så er jeg 100% ening med den som sa at hun ble pratet til sengs. Me too! Det er til syvende og sist der det ligger (so to speak).

Arghh! Jeg vil ha en mann NÅ! (Er ufrivillig singel...)

''Hmm, jeg liker menn som er menn:) Ikke tynne eller slanke, aller helst kraftige, men kraftige over det hele, ikke tynne med stor mage. Hvis menn er kraftige all over, kan de gjerne bikke over mot litt tjukke for min del. Stocky er et godt engelsk ord for den mannekroppstypen jeg liker. Det må være litt å ta i!''

Fullstendig enig :o)))

Skrevet

''Og jeg har forøvrig en halv slik mann ;)''

Kan du ikke sende meg den andre halvdelen da ;-p

He he he, og hvilken halvdel vil så damen ha da? Den halvdelen som stemmer med beskrivelsen min....eller den som ikke gjør det ;)

Agata1365381002
Skrevet

''Hmm, jeg liker menn som er menn:) Ikke tynne eller slanke, aller helst kraftige, men kraftige over det hele, ikke tynne med stor mage. Hvis menn er kraftige all over, kan de gjerne bikke over mot litt tjukke for min del. Stocky er et godt engelsk ord for den mannekroppstypen jeg liker. Det må være litt å ta i!''

Fullstendig enig :o)))

Høres herlig ut, sant? Nå gjenstår det bare å finne en sånn en:))

Skrevet

He he he, og hvilken halvdel vil så damen ha da? Den halvdelen som stemmer med beskrivelsen min....eller den som ikke gjør det ;)

Om jeg kan velge på øverste hylle, tar jeg gjerne han som passer til beskrivelsen - sukker & drømmer meg bort :-p

Skrevet

Om jeg kan velge på øverste hylle, tar jeg gjerne han som passer til beskrivelsen - sukker & drømmer meg bort :-p

He he, og jeg da...skal jeg sitte igjen med jeg da...vi går mot sommer og sol og lettkledde kropper og alt...

Angustia daaaa!! ;)

Men du kan låne`n litt kanskje? *prøver å være snill og god og sånn..*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Enda en tråd om "Sør"!

*sukk*

;-)

Med vennlig hilsen

Nuvel...

Beklager, men du er for spinkel ;-)

Skrevet

He he, og jeg da...skal jeg sitte igjen med jeg da...vi går mot sommer og sol og lettkledde kropper og alt...

Angustia daaaa!! ;)

Men du kan låne`n litt kanskje? *prøver å være snill og god og sånn..*

Takk for din generøse innstilling :-)

Fikk forøvrig en genial ide: Vi deler!

Når vi vil ha den pålitelige og seriøse halvdelen, tar vi han, og når vi er i det vågale, lidenskapelige hjørnet tar vi den andre :-p

Må bare bli enige om samværsretten først, da!

Men jeg er sultefora på begge typer & er i sterkt forhandlingsmodus, så det går nok bra ;-)

Skrevet

Takk for din generøse innstilling :-)

Fikk forøvrig en genial ide: Vi deler!

Når vi vil ha den pålitelige og seriøse halvdelen, tar vi han, og når vi er i det vågale, lidenskapelige hjørnet tar vi den andre :-p

Må bare bli enige om samværsretten først, da!

Men jeg er sultefora på begge typer & er i sterkt forhandlingsmodus, så det går nok bra ;-)

Ha ha, genial ide altså :D

Du må gjerne låne hvem halvdel som helst nå litt fremover (har ikke vondt av litt mindre mann for tiden) og når det er varmt i været og skikkelig sommer, ja da vil jeg meske meg litt med den bedre halvdelen. Ja, eller den sexy da, mener jeg

Så kan du få den delen, så jeg, så du, så jeg. For mitt vedkommende så kan den seriøse biten ligge litt på is i sommer :) så kan jeg plukke den frem igjen litt nærmere høsten

:D Kult

Skrevet

Ha ha, genial ide altså :D

Du må gjerne låne hvem halvdel som helst nå litt fremover (har ikke vondt av litt mindre mann for tiden) og når det er varmt i været og skikkelig sommer, ja da vil jeg meske meg litt med den bedre halvdelen. Ja, eller den sexy da, mener jeg

Så kan du få den delen, så jeg, så du, så jeg. For mitt vedkommende så kan den seriøse biten ligge litt på is i sommer :) så kan jeg plukke den frem igjen litt nærmere høsten

:D Kult

Avtale; sommeren & høsten er redda :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Ca 185 - 190, gjerne litt lengre hår, ikke kinnskjegg eller skjegg, kan ha bart hvis den er klippet sånn tøft og ikke bare er der som ei høysåte

Slank men ikke tynn, noe hår, muskler men bør ikke være muskelbunt, fast rompe, lange ben...himmel lange ben er sexy...ikke for store føtter, men virkelig ikke for små :S

Store, fine litt grove hender

Pene øyne, pent smil, hvite fine tenner, passe grov stemme,

Gjerne en ørering, og jepp....iallefall et par tatoeringer

Sikle, sikle, hikk.....og så kan vi fortsette neste kapittel med personlighet

Og jeg har forøvrig en halv slik mann ;)

Barten, øreringene og tatoveringene kan du beholde.

Resten tar jeg.

Skrevet

Enig! Han var skikkelig snacksy! *sikle* Men dessverre er slike menn helt uoppnåelige. (Tror egentlig ikke at jeg ville hatt en slik mann heller, når jeg tenker meg om. )

Det naturlige er ofte det beste! ;-)

mener du at en håndballspiller ikke er "naturlig"?

Skrevet

Barten, øreringene og tatoveringene kan du beholde.

Resten tar jeg.

He he, du gjør det ja ;) Snart sommer Elextra...hang in there girl!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...