morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 '' Er det for tidlig i uken å ta et glass hvitvin? ;-)'' Sommeren skal nytes når den plutselig dukker opp. Ta hvitvinsglasset ditt, du. Selv har jeg fått en iskald verandapils. Verandapils er også bra, men vin og øl - det blir krøll! 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Nei, kos deg :-) Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage. he he.. det vil jeg tro :-) 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 ''Har du något i flaskan qvar? Hurra, så lät oss då lustiga supa! Har du något i flaskan qvar? Kära far! Häll då i glaset för en hvar'' Neida, nå begynner det å bli på høy tid! Jaggu! 0 Siter
Gjest Sotet ansikt Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 3 liter er godt å ha i kjøleskapet;-) I øyeblikket har jeg ikke hvitvin i huset, men ellers hadde jeg kanskje tatt et glass. Har noen rødvinsflasker som jeg skal spare til noen kan dele dem med meg. Det hadde jamen smakt med hvitvin nå, kanskje mer enn et glass;-) Det kommer alltid en dag i morgen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Nei, kos deg :-) Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage. ''Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.'' Hadde nylig 9-årslag her også, og det var faktisk overraskende sivilisert. Og det med 15 gutter! Mulig det gode været (og uteleken) hjalp på. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ''Kan man ikke ta hvitvinsglass hvilken som helst ukedag?'' Det kan man vel. Men jeg tror det smaker aller best om det går minst en dag eller to mellom hver gang. Det kommer litt anpå. Av og til kan det smake med et eneste glass flere dager på rad. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det kommer alltid en dag i morgen. Ja men nå har jeg bestemt meg å vente til helgen med å kjøpe hvitvin så det blir ikke i morgen heller;-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletia Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 ''Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.'' Hadde nylig 9-årslag her også, og det var faktisk overraskende sivilisert. Og det med 15 gutter! Mulig det gode været (og uteleken) hjalp på. Men det var godt vær og uteliv her også. Har aldri hørt makan til hvin og hyling ;-) Og så lekte de "norske talenter". Jeg tror konkuransen gikk ut på å synge høyest og styggest. 0 Siter
Parasoll Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Åhhh... fristende.... Har nettopp vært en lang tur med bikkjene, junior er straks i seng, nydelig temp på verandaen... Kan man? ;o) 0 Siter
frosken Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Prioriteringer, frosk!! ;-) Ja, - nåværende situasjon har litt sammenheng med noen elendige prioriteringer foretatt tidligere i dag...*s* 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Ja, - nåværende situasjon har litt sammenheng med noen elendige prioriteringer foretatt tidligere i dag...*s* ;-) 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det kommer litt anpå. Av og til kan det smake med et eneste glass flere dager på rad. Og av og til kan det smake med opptil flere glass hver dag. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Og av og til kan det smake med opptil flere glass hver dag. Ja det kan det, men jeg pleier ikke å drikke flere glass mange dager på rad. 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Neida, på ingen måte. Skål! :-) Det ble med det ene glasset - ihevrtfall foreløpig! :-) Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross... 0 Siter
laban Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 :-) Det ble med det ene glasset - ihevrtfall foreløpig! :-) Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross... Duverden, det var ikke dårlig :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 :-) Det ble med det ene glasset - ihevrtfall foreløpig! :-) Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross... '' Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...'' Gosh. Jeg har nylig blitt "interessert" i fotball. Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. Men føler jeg har gjort mitt i dag. 0 Siter
morsan Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 '' Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...'' Gosh. Jeg har nylig blitt "interessert" i fotball. Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. Men føler jeg har gjort mitt i dag. ''Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. '' Ja, vi har i familien adoptert et Atle Antonsen-uttrykk som vi synes passer ganske bra på det at man setter seg til i sofaen og blir sittende der, og det er "ræva tar kontroll"! ;-) Som en magnet dras man ned mot sofaen og blir der... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Høres fantastisk ut :-) Jeg har et glass rødvin foran meg - mmmmm! Men hva betyr egentlig "prålar"? 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Høres fantastisk ut :-) Jeg har et glass rødvin foran meg - mmmmm! Men hva betyr egentlig "prålar"? Har også et glass rødvin foran meg. Dvs det er bare halvfullt nå. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.