Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''

Er det for tidlig i uken å ta et glass hvitvin? ;-)''

Sommeren skal nytes når den plutselig dukker opp. Ta hvitvinsglasset ditt, du. Selv har jeg fått en iskald verandapils. :)

Verandapils er også bra, men vin og øl - det blir krøll!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

12

• ariadne

4

• frosken

4

• laban

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, kos deg :-)

Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.

he he.. det vil jeg tro :-)

Skrevet

''Har du något i flaskan qvar?

Hurra, så lät oss då lustiga supa!

Har du något i flaskan qvar?

Kära far!

Häll då i glaset för en hvar''

Neida, nå begynner det å bli på høy tid!

Jaggu!

Gjest Sotet ansikt
Skrevet

3 liter er godt å ha i kjøleskapet;-) I øyeblikket har jeg ikke hvitvin i huset, men ellers hadde jeg kanskje tatt et glass. Har noen rødvinsflasker som jeg skal spare til noen kan dele dem med meg. Det hadde jamen smakt med hvitvin nå, kanskje mer enn et glass;-)

Det kommer alltid en dag i morgen. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Nei, kos deg :-)

Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.

''Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.''

Hadde nylig 9-årslag her også, og det var faktisk overraskende sivilisert. Og det med 15 gutter! Mulig det gode været (og uteleken) hjalp på.

Gjest segunda
Skrevet

''Kan man ikke ta hvitvinsglass hvilken som helst ukedag?''

Det kan man vel. Men jeg tror det smaker aller best om det går minst en dag eller to mellom hver gang.

Det kommer litt anpå. Av og til kan det smake med et eneste glass flere dager på rad.

Gjest segunda
Skrevet

Det kommer alltid en dag i morgen. ;)

Ja men nå har jeg bestemt meg å vente til helgen med å kjøpe hvitvin så det blir ikke i morgen heller;-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

''Her puster jeg ut etter 9-års lag. Gudbedre, for et liv de jentene klarer å lage.''

Hadde nylig 9-årslag her også, og det var faktisk overraskende sivilisert. Og det med 15 gutter! Mulig det gode været (og uteleken) hjalp på.

Men det var godt vær og uteliv her også. Har aldri hørt makan til hvin og hyling ;-)

Og så lekte de "norske talenter". Jeg tror konkuransen gikk ut på å synge høyest og styggest.

Skrevet

Åhhh... fristende.... Har nettopp vært en lang tur med bikkjene, junior er straks i seng, nydelig temp på verandaen... Kan man? ;o)

Skrevet

Prioriteringer, frosk!! ;-)

Ja, - nåværende situasjon har litt sammenheng med noen elendige prioriteringer foretatt tidligere i dag...*s*

Skrevet

Ja, - nåværende situasjon har litt sammenheng med noen elendige prioriteringer foretatt tidligere i dag...*s*

;-)

Gjest fra bergen
Skrevet

Det kommer litt anpå. Av og til kan det smake med et eneste glass flere dager på rad.

Og av og til kan det smake med opptil flere glass hver dag.

Gjest segunda
Skrevet

Og av og til kan det smake med opptil flere glass hver dag.

Ja det kan det, men jeg pleier ikke å drikke flere glass mange dager på rad.

Skrevet

Neida, på ingen måte. Skål!

:-)

Det ble med det ene glasset - ihevrtfall foreløpig! :-)

Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...

Skrevet

Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...

Duverden, det var ikke dårlig :-)

Gjest Elextra
Skrevet

'' Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...''

Gosh.

Jeg har nylig blitt "interessert" i fotball. Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. Men føler jeg har gjort mitt i dag.

Skrevet

'' Så fikk jeg merkelig nok ånden over meg til å ta for meg en hylle soom skal skrus opp og som var for lang, så jeg måtte sage den til og pusse over med sandpapir, bare for å konstatere at jeg ikke hadde hylleknekter som passet og må derfor på jernvaren... Deretter flyttet jeg masse "vinterklær" til et skap i kjelleren, og sorterte ut en haug med gamle klær som skal til Fretex! Så _litt_ har jeg dog fått gjort, sommersolen til tross...''

Gosh.

Jeg har nylig blitt "interessert" i fotball. Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. Men føler jeg har gjort mitt i dag.

''Dvs. jeg fant en god unnskyldning for å bli sittende i sofaen. ''

Ja, vi har i familien adoptert et Atle Antonsen-uttrykk som vi synes passer ganske bra på det at man setter seg til i sofaen og blir sittende der, og det er "ræva tar kontroll"! ;-) Som en magnet dras man ned mot sofaen og blir der...

Gjest prust
Skrevet

Høres fantastisk ut :-)

Jeg har et glass rødvin foran meg - mmmmm!

Men hva betyr egentlig "prålar"?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Høres fantastisk ut :-)

Jeg har et glass rødvin foran meg - mmmmm!

Men hva betyr egentlig "prålar"?

Har også et glass rødvin foran meg. Dvs det er bare halvfullt nå. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...