Gå til innhold

Bygd i forhold til by

Anbefalte innlegg

Gjest Lei og sur
Skrevet

Jeg bor på bygda og synes tilbudet suger. Må reise langt for å komme til en DSP. Er ikke tilbudet bedre i byene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bygdetausa
Skrevet

Jeg med bor på bygda og bruker over en time til poliklinikken. Men de fleste poliklinikkene er jo sentralisert den dag i dag da...

Men det kommunale tilbudet er jeg sikker på er mye bedre i byene. Her har vi en psykiatrisk sykepleier som jeg ble påprakket etter en utskrivelse, og jeg har null kjemi med henne. Ikke er hun flink å kommuniseree, hun skjelver og er dødsbeskjeden. Sist hun var på besøk en halv time satt hun å pratet om været og hunden sin...

Hurra hurra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...