Gå til innhold

hva feiler meg?

Anbefalte innlegg

tilfeldigheten
Skrevet

Jeg er lærer, far til to og er gift. Er i tredveårene. Har ikke tiltakslyst til noe som helst. Synes det er greiest å sitte hjemme i stua å glane på film og ikke engasjere meg i noe. Vil ikke være sånn. På møtet på jobben i dag, så syntes jeg bare alt var kjedelig og uinteressant. I tillegg føler jeg at ingenting jeg gjør er bra nok. Tror at kollegene ser på meg som en som ikke gjør ting skikkelig. Synes ikke selv at jeg gjør det ihvertfall. I dag når jeg hadde avslutning med elevene mine fikk jeg blomster av 3 elever og sjokolade av en elev. jeg har 16 elever. Ble egentlig veldig glad, men jeg har vanskelig for å vise det. Uansett om jeg får en katastrofe eller en gladnyhet så vises det ikke særlig på meg tror jeg.

Har også problemer med å vite hva jeg føler om ting. Forstår meg ikke på følelsene mine. Jeg handler ikke i forhold til de. Men etter det jeg tror er rett...

Jeg skjønner ikke meg på følelsene...

Videoannonse
Annonse
Gjest muligens depresjon
Skrevet

Dette høres ut som depresjon på meg. Anhedoni er det samme som at det en opplevde som meningsfylt før ikke lenger gir en mening. Det høres ut som om du har mange symptomer på depresjon, og jeg ville bestilt time med fastlege.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det første en tenker på ved en slik tilstand er depresjon. Snakk med fastlegen om dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...