Gjest Ønsker raskt svar Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Hei! En kveld før jeg skulle legge meg, merket jeg blødninger rundt øyet. Det var ikke på det hvite i øyet, men rundt. Både oppe og nede. Det er heller ikke utenfor øyet, men mellom det røde og det hvite. I tillegg sliter jeg med migrene, som jeg får omtrent en gang hver måned. For to uker siden hadde jeg migrene tre dager på rad. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg har nå hatt blod rundt øyet i et døgn, og begynner å bli urolig. Hva kan dette være for noe? 0 Siter
Flimmer1365381250 Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg plages også med migrene, og en av kjennetegnene på at jeg ganske snart får et anfall, er at jeg får "trykk" bak det ene øyet (bestandig det venstre) og blir veldig rød på øyet... 0 Siter
Gjest Ønsker raskt svar Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg plages også med migrene, og en av kjennetegnene på at jeg ganske snart får et anfall, er at jeg får "trykk" bak det ene øyet (bestandig det venstre) og blir veldig rød på øyet... Jeg merker selv også at jeg får migrene. Ved det at jeg får flimmer, en slags tåke, på begge øynene. Men nå har det vært blod rundt begge øynene mine i to døgn, noe jeg aldri har hatt før. Jeg har heller ikke migrene nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.