Gå til innhold

Blødninger rundt øyet

Anbefalte innlegg

Gjest Ønsker raskt svar
Skrevet

Hei! En kveld før jeg skulle legge meg, merket jeg blødninger rundt øyet. Det var ikke på det hvite i øyet, men rundt. Både oppe og nede. Det er heller ikke utenfor øyet, men mellom det røde og det hvite. I tillegg sliter jeg med migrene, som jeg får omtrent en gang hver måned. For to uker siden hadde jeg migrene tre dager på rad. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg har nå hatt blod rundt øyet i et døgn, og begynner å bli urolig. Hva kan dette være for noe?

Videoannonse
Annonse
Flimmer1365381250
Skrevet

Jeg plages også med migrene, og en av kjennetegnene på at jeg ganske snart får et anfall, er at jeg får "trykk" bak det ene øyet (bestandig det venstre) og blir veldig rød på øyet...

Gjest Ønsker raskt svar
Skrevet

Jeg plages også med migrene, og en av kjennetegnene på at jeg ganske snart får et anfall, er at jeg får "trykk" bak det ene øyet (bestandig det venstre) og blir veldig rød på øyet...

Jeg merker selv også at jeg får migrene. Ved det at jeg får flimmer, en slags tåke, på begge øynene. Men nå har det vært blod rundt begge øynene mine i to døgn, noe jeg aldri har hatt før. Jeg har heller ikke migrene nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...