Gå til innhold

hyppig leamus

Gjest anonym gutt 16 år

Anbefalte innlegg

Gjest anonym gutt 16 år
Skrevet

hyppig leamus på venstre øvre øyelokk. er det farlif? kan jeg kvitte meg med det, begynner å bli irriterende fordi det er så ofte. gjerne flere ganger daglig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også samme plager, hadde i tillegg hyppige ekstrasystoler på hjertet. Fikk et tips fra en bekjent om magnesiumtilskudd, så nå tar jeg tilskudd av kalsium og magnesium kombinasjonspreparat daglig og all leamus og ekstrasystoler er borte.

Skrevet

Jeg hadde også samme plager, hadde i tillegg hyppige ekstrasystoler på hjertet. Fikk et tips fra en bekjent om magnesiumtilskudd, så nå tar jeg tilskudd av kalsium og magnesium kombinasjonspreparat daglig og all leamus og ekstrasystoler er borte.

Magnesium tilskudd skal visst hjelpe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er totalt ufarlig, men ganske plagsomt.

Jeg kjenner dessverre ingen effektiv behandling.

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg slet med det en periode da jeg gikk på skole, var spesielt i etterkant av stress, så det særlig i eksamensperioden.

Nå jobber jeg og stresser ikke så mye med ting og tang, og har leamus svært sjelden.. ser du er 16 år , regner med du går skole? Så det kan være det som er årsaken :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...