Gjest anonym gutt 16 år Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 hyppig leamus på venstre øvre øyelokk. er det farlif? kan jeg kvitte meg med det, begynner å bli irriterende fordi det er så ofte. gjerne flere ganger daglig 0 Siter
RedakTom Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde også samme plager, hadde i tillegg hyppige ekstrasystoler på hjertet. Fikk et tips fra en bekjent om magnesiumtilskudd, så nå tar jeg tilskudd av kalsium og magnesium kombinasjonspreparat daglig og all leamus og ekstrasystoler er borte. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde også samme plager, hadde i tillegg hyppige ekstrasystoler på hjertet. Fikk et tips fra en bekjent om magnesiumtilskudd, så nå tar jeg tilskudd av kalsium og magnesium kombinasjonspreparat daglig og all leamus og ekstrasystoler er borte. Magnesium tilskudd skal visst hjelpe. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Det er totalt ufarlig, men ganske plagsomt. Jeg kjenner dessverre ingen effektiv behandling. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg slet med det en periode da jeg gikk på skole, var spesielt i etterkant av stress, så det særlig i eksamensperioden. Nå jobber jeg og stresser ikke så mye med ting og tang, og har leamus svært sjelden.. ser du er 16 år , regner med du går skole? Så det kan være det som er årsaken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.