Gå til innhold

Å se ut som et tivoli.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, helt enig. Overdrevne tatoveringer og piercienger må være tegn på psykiatrisk sykdom av et eller annet slag. I mine øyne virker sånne folk nærmest kriminelle. Iallefall virker de veldig utagerende.

Ja, fysjom! Og så sender de sikkert ungene sine i barnehage i tillegg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen av delene og av den grunn levd et problemfritt liv.

Gjest verinoca
Skrevet

Fikk ikke opp linken din. Jeg er så lei av tatoveringer, det er jo ikke unikt lenger når bortimot alle har noen.

Gjest håperdetiallefall
Skrevet

De som tatoverer idag er vel ganske trygge?

De hadde vel blitt stengt hvis ikke??

Selv har jeg en tatovering. Den er tatt i et (hypo)manisk øyeblikk - jeg angrer ikke i ettertid for den er mitt symbol for at det finnes lysere tider for meg og. Ser på den og ser tilbake til de fine dagene/ukene.

Etter ganske alvorlig depresjon på sammenhengende 7år(og 8år før det), finnes det lys for meg og det holder meg "fast".'

Så for meg betyr den noe spesielt, så får andre mene det de vil om det!

Gjest solfryd
Skrevet

Det var liksom ikke måte på til merkelapper tredd ned over hodene til folk med en tatovering eller tre... Ikke for at jeg synes det er spesielt pent med armer dekker av tatoveringer, men psykiatriske diagnoser og stempel som kriminelle synes jeg nok er litt over streken.

Jeg stemplet dem ikke som kriminelle, og det vet du godt. Men kanskje du ikke klarer å lese ordentlig? Kanskje var du for full til å klare å lese og få med deg det som stod der? Eller kanskje du rett og slett er dum?

Hmmm....

Gjest solfryd
Skrevet

Er du helt idiot, eller? Eller har du kranglet med gubben eller noe?

Jeg har aldri skrevet noe sted her inne at jeg er imot barnehager, hvor har du det fra?

Kanskje du og har drukket for mye i kveld? Skjerp deg, din idiotiske amøbe!

Skrevet

Jeg stemplet dem ikke som kriminelle, og det vet du godt. Men kanskje du ikke klarer å lese ordentlig? Kanskje var du for full til å klare å lese og få med deg det som stod der? Eller kanskje du rett og slett er dum?

Hmmm....

Å kjære vene, dum eller full? Du får ta det en smule med ro når det kommer til personkarakteristikker du, tror jeg... Men jeg burde vel ant bedre før jeg svarte deg...

Gjest solfryd
Skrevet

Å kjære vene, dum eller full? Du får ta det en smule med ro når det kommer til personkarakteristikker du, tror jeg... Men jeg burde vel ant bedre før jeg svarte deg...

He he... I motsetning til deg er jeg en helt annen person i RL... Alt jeg driver med her inne er bare tidsfordriv og skuespill fra ende til annen.

Skrevet

He he... I motsetning til deg er jeg en helt annen person i RL... Alt jeg driver med her inne er bare tidsfordriv og skuespill fra ende til annen.

''Alt jeg driver med her inne er bare tidsfordriv og skuespill fra ende til annen.''

Akkurat - og du kjenner meg eller? Siden du kan påstå at du vet hva slags person jeg er her inne og i RL? Hehe, da tror jeg du har trukket litt forhastede konklusjoner, vennen min...

Gjest Elextra
Skrevet

''Ja, fysjom! Og så sender de sikkert ungene sine i barnehage i tillegg!!''

LOL

Gjest Elextra
Skrevet

Er du helt idiot, eller? Eller har du kranglet med gubben eller noe?

Jeg har aldri skrevet noe sted her inne at jeg er imot barnehager, hvor har du det fra?

Kanskje du og har drukket for mye i kveld? Skjerp deg, din idiotiske amøbe!

Gosh

Skrevet

Hmmm....

"I mine øyne virker sånne folk nærmest kriminelle."

Om du ikke akkurat påstår at de ER kriminelle, så er du ihvertfall langt på vei til å insinuere det slik du formulerer deg her.

Gjest solfryd
Skrevet

''Alt jeg driver med her inne er bare tidsfordriv og skuespill fra ende til annen.''

Akkurat - og du kjenner meg eller? Siden du kan påstå at du vet hva slags person jeg er her inne og i RL? Hehe, da tror jeg du har trukket litt forhastede konklusjoner, vennen min...

Det var du som først insinuerte at du kjente meg...

Du skrev at det var _jeg_ som burde være forsiktig med personkarakteristika... Fordi?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...