Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare se på Miami Ink. på Discovery - hva er med slike folk?

Freakshow er min mening..

Er det liksom tøft å tapesere kroppen på tattiser. Åå, så kuult.

Ser ut som noen luddere.

Må være noe som ikke stemmer i topplokket.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne skulle være lengere på lista - dere skjønner...beklager.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Må være noe som ikke stemmer i topplokket.''

Back at yah!

Ser ut som noen luddere..? Dummeste jeg har hørt.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

''Må være noe som ikke stemmer i topplokket''

Det er åpenbart.

PS: Luddere ser ikke slik ut. Det går ut over inntektene.

Skrevet

Det er åpenbart.

"Det er åpenbart"

Og du skulle åpenbart ikke hatt lov å holde på her inne så utrolig lite profesjonell som du er

Du direkte diskriminerer folk og det burde du - som skal fremstå som en profesjonell psykolog som folk skal kunne stole på - skjønne at virkelig ikke tar seg ut

Du er så utrolig useriøs at jeg blir helt matt

Klarer du tenke så langt som at det kan sitte veldig tatoerte folk her inne med psykiske problemer som skriver til deg og har tillit til at du respekterer dem som mennesker og som alle andre her inne

Problemet - slik jeg ser det skinner gjennom - er at det faktisk er ganske få du respekterer og det gjør deg til en udugelig psykolog i mine øyne

Gjest YotoHama
Skrevet

Dummeste jeg har hørt. Hvis en liker tatoveringskunsten er en opptatt av kunst. For noen kan det å ta en tatovering, hjelpe de til å legge vonde ting bak seg feks. Andre smykker seg med det, som andre smykker seg med ringer og dingle dangel rundt nakken og i øra. Personlig syntes jeg disse har større problemer i topplokket.. Nei, noen liker mora andre liker dattera. Folk er forskjellige, men dette inngår ikke i noe diagnoseregister....

Skrevet

"Det er åpenbart"

Og du skulle åpenbart ikke hatt lov å holde på her inne så utrolig lite profesjonell som du er

Du direkte diskriminerer folk og det burde du - som skal fremstå som en profesjonell psykolog som folk skal kunne stole på - skjønne at virkelig ikke tar seg ut

Du er så utrolig useriøs at jeg blir helt matt

Klarer du tenke så langt som at det kan sitte veldig tatoerte folk her inne med psykiske problemer som skriver til deg og har tillit til at du respekterer dem som mennesker og som alle andre her inne

Problemet - slik jeg ser det skinner gjennom - er at det faktisk er ganske få du respekterer og det gjør deg til en udugelig psykolog i mine øyne

Mitt forslag er å sende han på et rehabiliteringsopplegg i Oslo. (Bare at det ikke er spesielt billig).

Vi kunne hjulpet han hvis han var tilstrekelig motivert, men det tror jeg ikke han er.

Skrevet

''Må være noe som ikke stemmer i topplokket.''

Back at yah!

Ser ut som noen luddere..? Dummeste jeg har hørt.

NEI - jeg se ikke ut som et ludder.

Gjest verinoca
Skrevet

Denne skulle være lengere på lista - dere skjønner...beklager.

Nei, skjønner ikke. Og synes du er ufin, foretrekker en med tattiser framfor innlegg du har levert i denne tråden.

Skrevet

Når mennesker ser ut som tapeserte freakshow - har de vel et problem over skuldrene..

Gjest Draketemmeren
Skrevet

Folk må få gjøre som de vil, så lenge man er snill og grei.

Gjest grgrgrgr
Skrevet

Når mennesker ser ut som tapeserte freakshow - har de vel et problem over skuldrene..

plager det dere da, tatovering er symboler på viktige forhold i livene!!

Skrevet

Mitt forslag er å sende han på et rehabiliteringsopplegg i Oslo. (Bare at det ikke er spesielt billig).

Vi kunne hjulpet han hvis han var tilstrekelig motivert, men det tror jeg ikke han er.

Ja du sier noe cathlin :) Og du har søren meg rett også, i den der finnes ikke tøddel motivasjon til noe sånt

Skrevet

plager det dere da, tatovering er symboler på viktige forhold i livene!!

Du er en patetisk liten spurv med dårlig selvbilde. Ikke sant ?

Gjest grgrgrgr
Skrevet

Du er en patetisk liten spurv med dårlig selvbilde. Ikke sant ?

og du en drittsekk!!!!

Gjest Kayia
Skrevet

Det er åpenbart.

''PS: Luddere ser ikke slik ut. Det går ut over inntektene.'' Hm. Om det er tottoeringene som ville gjort luddre (som du sier) ikke-attraktive for deg har du en særpreget smak mht damer NHD :)

Skrevet

''PS: Luddere ser ikke slik ut. Det går ut over inntektene.'' Hm. Om det er tottoeringene som ville gjort luddre (som du sier) ikke-attraktive for deg har du en særpreget smak mht damer NHD :)

Hva er så særegent med å foretrekke damer uten tatovering?

Gjest grgrgrgr
Skrevet

2 nick i en tråd er ikke populært........

Gjest Kayia
Skrevet

Nå er jeg sikker blind mht å "se" prostituerte i byen jeg selv bor i, så det er mulig de labber rundt og ser helt smashing ut, men av de jeg *har* sett kan jeg ikke si at en tattoering eller to mindre ville vært utslagsgivende mht til at disse damene framstod som lekre etter min smak. Men det er meg - dere kan mene hva dere vil :)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nå er jeg sikker blind mht å "se" prostituerte i byen jeg selv bor i, så det er mulig de labber rundt og ser helt smashing ut, men av de jeg *har* sett kan jeg ikke si at en tattoering eller to mindre ville vært utslagsgivende mht til at disse damene framstod som lekre etter min smak. Men det er meg - dere kan mene hva dere vil :)

Huff, han kan ikke ha sett de stakkars damene i Oslo sentrum. Tror dem lever litt beskyttet der oppe i nord-trøndelag :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...