Gjest lyst å shoppe Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Jeg har funnet en side med masse kult som jeg vil kjøpe. Tror det er usa eller noe. men hvordan fungerer det med toll? dyrt? Hvis jeg finner billige klær går det da opp i opp når jeg kommer til toll osv? 0 Siter
Sør Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 http://www.toll.no/templates_TAD/Subject.aspx?id=66240&epslanguage=no Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest loveit2 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Det er vel sånn at handler du for over 200 må du betale toll og moms i tillegg. Tipser om strawberrynet, de selger billig kosmetikk fraktfritt. Du må betale toll osv når du henter pakka om den er over 200 i verdi, men scan inn kvitteringen og send til dem, så får du tilbakebetalt utlegget Snille strawberrynet. Har handla der 11 ganger nå og har 7.5 % rabatt på alt. Når jeg har handla 20 ganger får jeg 10 % 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Det er vel sånn at handler du for over 200 må du betale toll og moms i tillegg. Tipser om strawberrynet, de selger billig kosmetikk fraktfritt. Du må betale toll osv når du henter pakka om den er over 200 i verdi, men scan inn kvitteringen og send til dem, så får du tilbakebetalt utlegget Snille strawberrynet. Har handla der 11 ganger nå og har 7.5 % rabatt på alt. Når jeg har handla 20 ganger får jeg 10 % Men jeg syns ikke strawberrynet er særlig billig lenger. Stort sett overpriset på alle varer nå. 0 Siter
Gjest loveit2 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Men jeg syns ikke strawberrynet er særlig billig lenger. Stort sett overpriset på alle varer nå. Billigere enn i Norge i alle fall, husk at frakt er inkl. Men se på uemballerte, der kan man gjøre røverkjøp. 0 Siter
Gjest loveit2 Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Hva med www.krappe.no norsk nettbutikk som selger billige klær fra utlandet Da slipper du å tenke på toll. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Billigere enn i Norge i alle fall, husk at frakt er inkl. Men se på uemballerte, der kan man gjøre røverkjøp. Jeg finner det meste der billigere på f.eks feelunique eller andre steder ) 0 Siter
Gjest loveit2 Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Jeg finner det meste der billigere på f.eks feelunique eller andre steder ) Men der kommer frakt i tillegg. og evnt moms 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 19. juni 2010 Skrevet 19. juni 2010 Men der kommer frakt i tillegg. og evnt moms Nei, frakt er inkludert der også. Dessuten klarer jeg å regne sammen pris for vare + frakt altså på andre sider ;O) Og det er ofte billigere for det. 0 Siter
Gjest loveit2 Skrevet 20. juni 2010 Skrevet 20. juni 2010 Nei, frakt er inkludert der også. Dessuten klarer jeg å regne sammen pris for vare + frakt altså på andre sider ;O) Og det er ofte billigere for det. Ja, varierer nok for hver vare, er lurt å sammenligne. Jeg skulle ha en Bare Escentuals prime time primer, men sammenlignet og fant den billigst på lookfantastic.com. Men andre ting har jeg funnet billigst på strawberry. Så en må bare sjekke prisene før en shopper. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.