Gå til innhold

klarer dere å tisse mens dere er i bevegelse?

Anbefalte innlegg

Gjest Amazoonas
Skrevet

Var i skogen i dag og var så tissetrengt at jeg måtte stille meg bak en busk for å lette trykket. Nå i disse dager må jeg si at jeg er svært bekymret for å bli bitt av en hoggorm mens jeg sitter der, men det hører vel med til mine katastrofefantasier :)

Jeg vet at NHD har sagt at hvis man er i ferd med å bli voldtatt så kan det hjelpe å tisse seg ut. Det kan sikkert være riktig det men jeg lurer veldig på jeg hadde klart å tisse mens jeg var i bevegelse? For meg krever det konsentrasjon, og jeg må være avslappet.

Hadde dere klart å tisse mens dere var i bevegelse, og faktisk holdt på å bli voldtatt? Det må vel også innebære at blæra har vært full fra før?

Gjest Elextra
Skrevet

Har erfaring med at det kan være vanskelig å tisse "under press" (f.eks. om en har holdt seg lenge og har veldig lite tid og noen som venter og mer eller mindre observerer), men om det er vanskelig i bevegelse klarer jeg ikke forestille meg.

Skrevet

Det har jeg aldri hverken tenkt på eller prøvd...

Gjest togli
Skrevet

Jeg tviler.... Etter en operasjon måtte jeg tisse i bekken. Jeg var forferdelig tissatrengt og følte jeg ikke greide å holde igjen mer. Når bekkenet kom på plass greide jeg ikke å få ut en dråpe! Utrolig merkelig... Jeg måtte virkelig psyke meg opp for å greie å tisse i liggende stilling.. Klarte det heldigvis tilslutt ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Har erfaring med at det kan være vanskelig å tisse "under press" (f.eks. om en har holdt seg lenge og har veldig lite tid og noen som venter og mer eller mindre observerer), men om det er vanskelig i bevegelse klarer jeg ikke forestille meg.

Innlegget ditt minte meg på når vi var på klassetur.... Og bussen stoppet og vi fikk 10-15 minutters pause. Det var kø foran toalettet. Det ble min tur. Jeg var meget trengt- men fikk ikke til. Måtte virkelig konsentrere meg om å slappe av for å lykkes.

Rar opplevelse. I voksen alder har jeg ikke opplevd noe slikt. Uasnett, så skjønner jeg godt at noen ikke får til ved press/stress.

Gjest Elextra
Skrevet

Innlegget ditt minte meg på når vi var på klassetur.... Og bussen stoppet og vi fikk 10-15 minutters pause. Det var kø foran toalettet. Det ble min tur. Jeg var meget trengt- men fikk ikke til. Måtte virkelig konsentrere meg om å slappe av for å lykkes.

Rar opplevelse. I voksen alder har jeg ikke opplevd noe slikt. Uasnett, så skjønner jeg godt at noen ikke får til ved press/stress.

''Rar opplevelse. I voksen alder har jeg ikke opplevd noe slikt.''

Noen sier det er et jomfruproblem! :P

Skrevet

Ikke tenkt over muligheten til å tisse når jeg er i bevegelse altså, men tror nok jeg ville fått litt problemer.

Husker jeg fikk beskjed om å tisse i dusjen (!) rett etter en fødsel, og det klarte jeg ikke! Tror jeg hadde en eller annen sperre mot å gjøre det, rett og slett.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Det må jo være vanskelig å gjøre to ting på en gang her. Du skal både kjempe mot en overgriper og tisse samtidig. Man må jo være en slags multitasker for å få det til;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Rar opplevelse. I voksen alder har jeg ikke opplevd noe slikt.''

Noen sier det er et jomfruproblem! :P

hm...tenkte jeg.

Så leste jeg innlegge til Liliacea- og ble påmint hvordan det var rett etter fødsel. Rett etter fødsel var det umulig å tisse.... (jomfru?? hmmm!... ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

hm...tenkte jeg.

Så leste jeg innlegge til Liliacea- og ble påmint hvordan det var rett etter fødsel. Rett etter fødsel var det umulig å tisse.... (jomfru?? hmmm!... ;-)

Rett etter fødsel er jo urinrøret trengt helt sammen, ja! ;)

Gjest lima indigo november alfa
Skrevet

Hvorfor skal man prøve å tisse når man blir voldtatt? Hva skal det hjelpe mot? At overgriperen stikker?

Skrevet

Lurer på om jeg skal booke time hos optiker, for jeg trodde overskriften var "klarer dere å tisse mens dere er i begravelse"!

brilleslangen
Skrevet

Hvis du ser deg litt rundt før du setter deg ned er vel ikke sjansen så stor for å bli bitt av en huggorm mens du tisser, for huggormen har jo ikke tenkt å spise deg (ala anakondaklippet vi fikk se her om dagen) :-) huggormen biter jo for å beskyte seg, så det er vel først og fremst hvis den føler seg truet den biter... ved bærplukking der man stikker hånden fram og nedi lyngen1000 ganger for å plukke bær er man altså ekstra utsatt for å bli forvekslet med noen som har tenkt til å ta den..

Men når det gjelder å tisse under bevegelse aner jeg ikke...

Men ser for meg at ved voldtekt vil det vel være så et ved et eller annet tidspunkt vil man innse at slaget er tapt... og jeg er ikke så sikker på at man kjemper seg gjennom hele sulamitten.... så i det øyeblikk man innser at man har tapt... kanskje det er da man skal tisse? sånn sekundet før det fatale skjer... kanskje voldtektsmannen mister lysten når han blir tissa på? Ikke vet jeg.. ?

Skrevet

Det tror jeg ikke at jeg hadde hatt noen problemer med.

Skrevet

Jeg tror jeg må si både ja og nei til det :)

Ikke at jeg har prøvd, men jeg kan forestille meg at mange under en voldtekt eller en slik psykisk påkjenning får tissatrengtheten litt i bakgrunn. Det er vel naturlig at vi glemmer ting etter som andre ting er viktigere, også dette vil jeg tro

Nå kommer det vel ann på hvor tissetrengt jeg er, men jeg er helt sikker på at jeg kan springe og tisse hvis så er, eller hoppe og tisse eller you name it. For noen ganger når jeg er tissatrengt så er jeg jaggu det

Når jeg tenker over det så er det noen ganger jeg er så tissatrengt at jeg nok kunne hatt tissa under en voldtekt også

Og nei, jeg pleier ikke å gå i år og dag før jeg slipper`n, jeg har bare en megamini selskapsblære :D

Skrevet

Hvis du ser deg litt rundt før du setter deg ned er vel ikke sjansen så stor for å bli bitt av en huggorm mens du tisser, for huggormen har jo ikke tenkt å spise deg (ala anakondaklippet vi fikk se her om dagen) :-) huggormen biter jo for å beskyte seg, så det er vel først og fremst hvis den føler seg truet den biter... ved bærplukking der man stikker hånden fram og nedi lyngen1000 ganger for å plukke bær er man altså ekstra utsatt for å bli forvekslet med noen som har tenkt til å ta den..

Men ser for meg at ved voldtekt vil det vel være så et ved et eller annet tidspunkt vil man innse at slaget er tapt... og jeg er ikke så sikker på at man kjemper seg gjennom hele sulamitten.... så i det øyeblikk man innser at man har tapt... kanskje det er da man skal tisse? sånn sekundet før det fatale skjer... kanskje voldtektsmannen mister lysten når han blir tissa på? Ikke vet jeg.. ?

''huggormen har jo ikke tenkt å spise deg (ala anakondaklippet vi fikk se her om dagen) :-) ''

*he he*

Men hva med brilleslanger, da, er de mer som anakondaen eler som huggormen? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

''huggormen biter jo for å beskyte seg, så det er vel først og fremst hvis den føler seg truet den biter... ''

Tja, du skal ikke se helt bort fra at den føler seg noe truet når blanke messingen din senker seg mot den....

ShitDiddelyDo
Skrevet

No problem, og i en hektisk hverdag er det viktig å kunne urinere mens man er i bevegelse. Selv tar jeg meg aldri tid til den luksusen et toalett kan by på lenger, og sparer heller dyrbar tid på å gjøre mitt fornødne mens jeg flytter meg fra A til B.

Poser og papir får lett plass på innerlomma dersom man må nummer 2, og selv om det kan høres komplisert ut er det ikke mye øvelse som skal til før man mestrer også dette utslippet mens man holder forholdsvis høy fart.

Noen av de mer drevne klarer å snakke i telefon samtidig, men dette krever forholdsvis god balanse.

brilleslangen
Skrevet

''huggormen biter jo for å beskyte seg, så det er vel først og fremst hvis den føler seg truet den biter... ''

Tja, du skal ikke se helt bort fra at den føler seg noe truet når blanke messingen din senker seg mot den....

den er jo ikke usynlig heller da.. så hvis man kikker ned før man setter seg på huk tror jeg ikke faren er så stor for bitt i stumpen...

Man må ikke ha det så travelt vet du... :-)

brilleslangen
Skrevet

''huggormen har jo ikke tenkt å spise deg (ala anakondaklippet vi fikk se her om dagen) :-) ''

*he he*

Men hva med brilleslanger, da, er de mer som anakondaen eler som huggormen? ;-)

ingen av delene

kan nok være litt giftig, men er ellers ganske harmløs

;-)

http://ikkepedia.org/wiki/Brilleslange

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...