Gå til innhold

Gravid eller ikkje? jente 25

Anbefalte innlegg

Gjest jente 25 im
Skrevet

hei. har et STORT ønske om å få svar FORT på dette.. Hadde mens fra 27-30 april ca,slutt daton veit eg med sikkerhet men ikkje første dag. Hadde sammleie den 5-6 mai ca,og etter dette hadde eg blødning/mens rundt 10-12 mai som varte bærre en dag,men var i den perjoden der. Har etter dette ikkje hatt noke mens... Kan eg være gravid?? eller kan e rekne den siste som varte bærre en dag ca som mens?? Er GANSKE usikker å håper på svar... Tok en test den 3 juni men den var neggativ,kan dette vær for tideli å ta hjemme-test?? Når tid kan eg med sikkerhet ta test?? Har før eg starta på pillen vor veldu "ustabil" i mens perjodane,derfor er eg i tvil. Har siste 14 dagane vor masse trøtt og slapp å følt at eg har INGEN energi,kan dette vær et tegn? Håper inderli på svar =) Helsing jente på 25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det ingen som kan svare deg på over nett. Du får ta nye graviditetstester.

Skrevet

Hei :-)

Jeg ville gått til legen å fått undersøkt dette.

Der kan jo en også ta en graviditetstest som er helt sikker. Better to be safe than sorry!!

Gjest syns jeg :)
Skrevet

Ta en ny test og se.

Jeg hadde uregelmessig mens,

og tok testen et par dager etter "forventet" mens, selv om jeg visste den kunne variere med både en og to uker,

denne var negativ, jeg dro på ferie og et par uker senere fikk jeg mens, men denne var annerledes enn vanlig, det kom masse de to første dagene, deretter brun utflod!

Jeg tok en graviditetstest som ble sterkt positiv med en gang. Men tenkte at det var litt rart med så masse blod - om det kunne være spontanabort? Dro til legen, men siden jeg ikke hadde hatt smerter, måtte jeg regne med at jeg var gravid....

og det var jeg :)

Sist gang jeg var gravid fikk jeg ingen blødning,

men tok en test et par dager etter forventet mens, den ble ikke uventet positiv...

hadde faktisk uker før begynt å merke halsbrann, murring nedentil og etterhvert økende slapphet og trøtthet, følte for å sove hele tiden....

Så trøtthet kan jo være et tegn,

Men samtidig har jeg mange ganger vært innbilt gravid pga forsinket mens, og kjent samme symptomer.

Du hadde mens bare en dag, hva pleier du ellers å ha?

Du får bare ta en ny test.

Er denne fortsatt negativ og du fortsatt er i tvil, bestill deg en legetime.

Så slipper du å gå rundt og tenke på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...