Gjest Med mulig feil diagnose Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Er det noen med erfaring på hvor lenge før leggetid jeg skal ta Seroquel når jeg skal bruke det for søvn. Vært å hentet resept i dag. 0 Siter
Gjest muligens 88 Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Står det ikke inne i pakningsvedlegget da? Det gjør det på truxalen. Der er det ca en time før sovetid. 0 Siter
Gjest ruthy Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg tar det i åttetiden og da slukner jeg før midnatt. Men du kommer til å bli mer robust mot den med tiden og må sikkert regne med hangover de første dagene... Jeg fikk kjøreforbud de to første ukene jeg brukte serequel 200 mg. 0 Siter
Gjest Med mulig feil diagnose Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Jeg tar det i åttetiden og da slukner jeg før midnatt. Men du kommer til å bli mer robust mot den med tiden og må sikkert regne med hangover de første dagene... Jeg fikk kjøreforbud de to første ukene jeg brukte serequel 200 mg. Takk for svar. Tok dem 1830 jeg så får jeg se om det funker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.