Gå til innhold

Jeg er nå tenåringsmamma :)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Idag er det 13 år siden jeg ble mamma for første gang! Rart å tenke på at den nydelige jenta mi har blitt så stor :)))

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• jubalong70

3

• Dorthe

3

• Sør

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Be afraid! Be very afraid! ;-)

Gratulerer!

Med vennlig hilsen

Gjest togli
Skrevet

Be afraid! Be very afraid! ;-)

Gratulerer!

Med vennlig hilsen

Minn meg ikke på det du ;-P

Takk :)

Skrevet

Take care, det er nå spetakkelet begynner ;o)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer, og velkommen etter;-)

Takk, takk :))

Var det ikke vi to som hadde en eller annen avtale om arrangert ekteskap for våre to håpefulle? Sørge for at de møtes om sånn ca fem-seks år? ;)

Gjest togli
Skrevet

Take care, det er nå spetakkelet begynner ;o)

Hun var et verre spetakkel i trassalderen enn hun er nå, men jeg må muligens svelge i meg de ordene senere... Lov å håpe på det beste ;-P

Skrevet

Takk, takk :))

Var det ikke vi to som hadde en eller annen avtale om arrangert ekteskap for våre to håpefulle? Sørge for at de møtes om sånn ca fem-seks år? ;)

:-)

De kan godt møtes om 5-6- år, men giftemål er vel litt tidlig da;-)

jammen rart å tenk på at vi har ungdomsskoleelever til høsten, togli!

Gjest togli
Skrevet

:-)

De kan godt møtes om 5-6- år, men giftemål er vel litt tidlig da;-)

jammen rart å tenk på at vi har ungdomsskoleelever til høsten, togli!

Ja, de får ikke gifte seg før de er over 25 ;)

Utrolig rart det blir ungdomsskole nå, ja :))

Skrevet

Ja, de får ikke gifte seg før de er over 25 ;)

Utrolig rart det blir ungdomsskole nå, ja :))

Skal jenta di bytte skole eller er det ungdomsskole på samme skole som hun går på nå?

For min blir det skolebytte - elever fra to barneskoler skal begynne der, så det blir mange nye elever og et dobbelt så stort trinn som det han har vært vant til på barneskolen.

Selv gikk jeg i min tid på en og samme grunnskole alle 9 årene,

Gjest togli
Skrevet

Skal jenta di bytte skole eller er det ungdomsskole på samme skole som hun går på nå?

For min blir det skolebytte - elever fra to barneskoler skal begynne der, så det blir mange nye elever og et dobbelt så stort trinn som det han har vært vant til på barneskolen.

Selv gikk jeg i min tid på en og samme grunnskole alle 9 årene,

Samme her.. De er rundt ti i klassen og nå skal de busse enda lengre til u-skolen. Der blir det tre klasser med rundt 20 i hver klasse. Elever fra tre ungdomsskoler som samles :)

De var på besøk på u.skolen på mandag og det gav heldigvis mersmak ;)

Skrevet

Hun var et verre spetakkel i trassalderen enn hun er nå, men jeg må muligens svelge i meg de ordene senere... Lov å håpe på det beste ;-P

Ikke for å skremme livet av deg, men jeg synes at jo verre trassalder de har hatt, jo verre er puberteten. Men jeg synes i motsetning til de fleste andre at gutter er verre i puberteten enn jenter. Dattera mi hadde aldri trassalder og hun hadde en grei pubertet også. Gutta ...

Skrevet

Samme her.. De er rundt ti i klassen og nå skal de busse enda lengre til u-skolen. Der blir det tre klasser med rundt 20 i hver klasse. Elever fra tre ungdomsskoler som samles :)

De var på besøk på u.skolen på mandag og det gav heldigvis mersmak ;)

Det er bra :-)

Min får mangedoblet reisevei, men ikke så rart ettersom han har ca 2-300 meter i dag;-)

Skrevet

Ikke for å skremme livet av deg, men jeg synes at jo verre trassalder de har hatt, jo verre er puberteten. Men jeg synes i motsetning til de fleste andre at gutter er verre i puberteten enn jenter. Dattera mi hadde aldri trassalder og hun hadde en grei pubertet også. Gutta ...

Hmmm.... dette svaret gir meg litt blandede følelser - har gutt, men trassalderen var knapt merkbar...;-)

Skrevet

Hmmm.... dette svaret gir meg litt blandede følelser - har gutt, men trassalderen var knapt merkbar...;-)

Da får han kanskje en grei pubertet også :o)

Skrevet

Gratulerer og gled deg.

Nå braker det snart løs med hormonkrigen. Har ei jente som var ganske rolig og grei i puberteten ( bare litt humørsyk). Har en gutt på 12 som er høyt opp og lavt nede i løpet av et par minutter. Kjempetøff i det ene øyeblikket og en liten sart sjel det neste.

Skrevet

Da får han kanskje en grei pubertet også :o)

Uansett får vi ta det som det kommer. :-)

Skrevet

Gratulerer så mye, togli!

Tida går så fort.

brilleslangen
Skrevet

Uansett får vi ta det som det kommer. :-)

tror jeg og kan være lurt;-) Gratulerer som tenåringsmamma forresten:-)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at min niese var et spetakkel i barndommen, hun gikk fra hun var 9 mnd og siden det satt hun ikke stille ett sekund! Var høyt og lavt og enormt selvstendig og var med på det meste. Mora påsto at hun ville gå ut i permisjon fra heimen når den ungen ble tenåring!

Jenta vokste til og ble en rett og slett eksemplarisk tenåring! Har aldri vært noe tull med henne, hun har tatt skolegangen seriøst, laget seg egne leseplaner og har aldri bedrevet utagerende festing. :o) En praktungdom ble hun rett og slett! :o)

*Håper min egen lille Snuppe slekter på henne*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...