Gå til innhold

Jeg er nå tenåringsmamma :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

tror jeg og kan være lurt;-) Gratulerer som tenåringsmamma forresten:-)

Takk! :-) Det er litt rart å tenke på tiden som går...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• jubalong70

3

• Dorthe

3

• Sør

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg trodde det var fysisk umulig for deg å bli en tenåringsmamma?

Gjest togli
Skrevet

Jeg trodde det var fysisk umulig for deg å bli en tenåringsmamma?

Hvorfor det? *skjønner ikke'no* ;)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer så mye, togli!

Tida går så fort.

Takk - Ja, det er helt utrolig :)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer og gled deg.

Nå braker det snart løs med hormonkrigen. Har ei jente som var ganske rolig og grei i puberteten ( bare litt humørsyk). Har en gutt på 12 som er høyt opp og lavt nede i løpet av et par minutter. Kjempetøff i det ene øyeblikket og en liten sart sjel det neste.

Hormonene har vært i sving ganske lenge egentlig, men hun er ei jente med masse samvittighet, så jeg får like mange klemmer som det smeller i dørene ;-)

Takk :)

Gjest togli
Skrevet

Jeg kan trøste deg med at min niese var et spetakkel i barndommen, hun gikk fra hun var 9 mnd og siden det satt hun ikke stille ett sekund! Var høyt og lavt og enormt selvstendig og var med på det meste. Mora påsto at hun ville gå ut i permisjon fra heimen når den ungen ble tenåring!

Jenta vokste til og ble en rett og slett eksemplarisk tenåring! Har aldri vært noe tull med henne, hun har tatt skolegangen seriøst, laget seg egne leseplaner og har aldri bedrevet utagerende festing. :o) En praktungdom ble hun rett og slett! :o)

*Håper min egen lille Snuppe slekter på henne*

Jammen godt å høre :)

Lov å håpe på at det blir sånn her også! Min trettenåring er iallefall eksemplarisk ute blant folk, men kan nok ta det ut her hjemme i blant ;)

Gjest togli
Skrevet

Det er bra :-)

Min får mangedoblet reisevei, men ikke så rart ettersom han har ca 2-300 meter i dag;-)

Hehe, vært heldig fram til nå han da ;)

Skrevet

Hvorfor det? *skjønner ikke'no* ;)

(en som blir mor mens hun selv er tenåring...)

Skrevet

Hehe, vært heldig fram til nå han da ;)

Absolutt. Men han får ikke mer enn en drøy kilometer til høsten, gjennom boligområder med 30-soner og masse blindveier (= ingen gjennomkjøring), så det er ikke synd på han:-)

Men den prosentvise økningen i lengden på skoleveien er selvsagt enorm:-)

Gjest togli
Skrevet

(en som blir mor mens hun selv er tenåring...)

Jeg er da ikke tenåring? Tror nick trukket fra over tjue år på alderen min faktisk ;) Hmm, er jeg så barnslig? ;)

Skrevet

Takk - Ja, det er helt utrolig :)

Det er godt å ha noen fornuftige mennesker gå foran, så kan jeg be om råd når vi kommer etter ;)

Gjest togli
Skrevet

Det er godt å ha noen fornuftige mennesker gå foran, så kan jeg be om råd når vi kommer etter ;)

Vel, er ikke alltid like fornuftig jeg heller - men prøver så godt jeg kan ;-)

Skrevet

Jeg er da ikke tenåring? Tror nick trukket fra over tjue år på alderen min faktisk ;) Hmm, er jeg så barnslig? ;)

Antar at han fleiper med at "tenåringsmamma" kan ha to betydninger: Den ene er at man er mor til en som er tenåring, den andre at man er en tenåring som er mor, og da er det fysisk umulig for deg å bli nummer to ettersom du jo ikke er en tenåring! ;-)

Gjest togli
Skrevet

Antar at han fleiper med at "tenåringsmamma" kan ha to betydninger: Den ene er at man er mor til en som er tenåring, den andre at man er en tenåring som er mor, og da er det fysisk umulig for deg å bli nummer to ettersom du jo ikke er en tenåring! ;-)

Aha, no tog eg'an ;)

Skrevet

Vel, er ikke alltid like fornuftig jeg heller - men prøver så godt jeg kan ;-)

Nettopp det svaret gjør deg jo fornuftig :)

Skrevet

Hmmm.... dette svaret gir meg litt blandede følelser - har gutt, men trassalderen var knapt merkbar...;-)

Bare vent til hormonene hans plutselig lager kaos. Noen ganger kan det være rart å se hvor store endringer som kan komme i løpet av noen måneder...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...